har slipat och slipat på bakluckan, nu klar för lite färg!
färg och klarlack på, börjar hantera sprayflaskan bättre nu
har också bytt diod till växelspaken så nu lyser det där nere med. har dock tankar på att byta till grön diod för att matcha instrumentpanelen. tankar kring det?
låg för övrigt igår kväll och tänkte att man kanske skulle byta till 3.0l motorn från en 960, för att sen turbokonvertera min prv 6. det får bli lite av ett experiment då vad jag har märkt inte är så många som åker runt med trimmade b280:or. vill också byta upp min nuvarande inredning till en nyare från 940, dem är så grymt mycket snyggare och skönare. riktigt fult med mintgrönt -.-
Vet inte om det är så smart idé att sätta på Turbo på en prv 6 då den inte håller allt för högkvalité. Men tycker idén om att slänga i 3.0L från 960 in , bra projekt än så länge. Lycka till.
Vet inte om det är så smart idé att sätta på Turbo på en prv 6 då den inte håller allt för högkvalité. Men tycker idén om att slänga i 3.0L från 960 in , bra projekt än så länge. Lycka till.
//Robin.
hehe jo vet att motorn inte är sveriges hållbaraste, men det blir ett litet experiment som sagt är för övrigt fortfarande i planerings/tanke stadiet
bara stöd upp foderna riktigt så håller det nog! skall tydligen finnas turbómatade PRV som satt i någon renault en gång i tiden, vet dock inte vilken...
bara stöd upp foderna riktigt så håller det nog! skall tydligen finnas turbómatade PRV som satt i någon renault en gång i tiden, vet dock inte vilken...
jupp det stämmer, 2,5l turbo satt i renault 25. dem såldes inte i sverige (har jag för mig) så det blir ett litet äventyr att ragga reda på en sådan motor
Vet inte om det är så smart idé att sätta på Turbo på en prv 6 då den inte håller allt för högkvalité. Men tycker idén om att slänga i 3.0L från 960 in , bra projekt än så länge. Lycka till.
//Robin.
hehe jo vet att motorn inte är sveriges hållbaraste, men det blir ett litet experiment som sagt är för övrigt fortfarande i planerings/tanke stadiet