Snart har jag så jag kan tvätt bilen hemma, så inga fler ursäkter för mig MrJam: om du e snäll kan du få tvätta här hehe
Trevligt! Men du menar väl ändå att du gärna tvättar min bil där isåfall? Du behöver ju inte göra det själv alltså, det finns andra lösningar...
Har funderat i något mer beständigt själv också. Har en liten handhållen Kärscher som knappt kan spola bort löv från bilen...
Du vill INTE se mig gör som på bilden :p Det garanterar jag dig... Farsan köpte en högtryckstvätt för att kunna vattna när dom gjöt platta i stallet.. Gissa vem som "råkar" låna denna på obestämd tid
Mycket tjusiga bilder ska skärpa mej o ta mej ner till träffen...
Tackar, ja det tycker jag !!
Keller skrev:
Fina bilder Vanja!
Snart har jag så jag kan tvätt bilen hemma, så inga fler ursäkter för mig MrJam: om du e snäll kan du få tvätta här hehe
Tack o bock !! Jag har tvättat bilen 4 ggr på 3 dgr, tror att jag har blivit beroende hahahaaaaaa...
Tror förresten jag mötte dig precis i infarten till Ystad (väg 13 tror jag det blir) innan rondellen i fredags runt 15-16 tiden. Bara sådär på tal om ingenting
Tror förresten jag mötte dig precis i infarten till Ystad (väg 13 tror jag det blir) innan rondellen i fredags runt 15-16 tiden. Bara sådär på tal om ingenting
Hej!! Skickar en länk till er från våran träff i torsdags i Mustangklubben.Vi var och såg dom gamla planen Mustang P51 och Spitfire planen i Ljungbyhed.Vi var 54 stycken "Mustanger som körde i kortege ifrån Eslöv.Riktigt trevligt var det.
Hej!! Skickar en länk till er från våran träff i torsdags i Mustangklubben.Vi var och såg dom gamla planen Mustang P51 och Spitfire planen i Ljungbyhed.Vi var 54 stycken "Mustanger som körde i kortege ifrån Eslöv.Riktigt trevligt var det.