Eisenhut skrev:
Ferodo: Bra om du väljer DS serien, kanske DS2000 borde passa dig bäst. Dock har dom blivit dyra av någon anledning
EBC: Ren dynga, att någon ens vill montera det på sin bil! Sönderfall, glasering you name it. Polaren krossade en uppsättning Redstuff på mindre än 3 varv på Mantorp.
Carbotech: Mycket bra belägg som dessutom är prisvärda.
Axxis: Har inte testat men verkar okej iaf.
ang EBC. redstuff är inte för körning på bana de här hittade jag om redstuff:
EBC Redstuff bromsbelägg för uppgradering av din bils originalbromsar. Redstuff-serien är designade för aktiv vägkörning med prestandabilar och erbjuder ett perfekt grepp ända upp till 750° C. Tack vare dess höga initiala bromseffekt så krävs ingen uppvärmning av dessa belägg. Det gör att man kan vara säker på bra bromsprestanda redan från start.
vill du ha bra belägg som skall hålla för körning på bana då tycker jag du skall kolla på yellowstuff å då står de så här om dom:
EBC Yellowstuff bromsbelägg för uppgradering av din bils originalbromsar. Yellowstuff-serien är främst designade för bankörning men även för aktiv vägkörning med prestandabilar och erbjuder ett perfekt grepp ända upp till 900° C. Detta är troligtvis ett av de första beläggen någonsin som kan användas både för bana och för vägkörning. De behöver ingen uppvärmning, men bromsförmågan blir bättre av värmen som utvecklas vid hårdare körning.
källa: j-spec webb shop
Senast redigerat av putte_19 (7 juni 2009)
Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, al-Jihad eller PKK. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen