Tja. Nu har jag börjat fixa min Volvo 360 GL. Det är inget stort projekt men det är ett projekt iaf. Jag köpte den i juli 2008 för 4500kr. Allt är original på den. Jag ska nog inte styla den så mycket. Lägger ut bilder för varje gång jag giort något på den.
Saker som ska göras: [X] = Färdigt [-] = Inte på Börjat [/] = På börjat [/] Ta bort rost [X] Byta framruta för att det är en spricka på förarsidan [-] Tona bakrutorna [-] Ta bort emblem [X] Nya reg-plåtar och skylthållare bak [-] Putsa upp motorn [-] Köpa blå silikonslangar till motorn [-] 2,5" slutburk [X] Köpa ny stereo och nya högtalare [/] Bygga färdigt baslåda och köpa slutsteg [-] Snygg sätesklädsel fram och bak [-] Nya bilmattor
Jag tror jag har en original aluminiumfälg till en sån där volvo till salu, något intresse ? Sitter en honda logga där, men den har jag tagit bort nu,.
Jag tror jag har en original aluminiumfälg till en sån där volvo till salu, något intresse ? http://img155.imageshack.us/img155/127/okand.jpg Sitter en honda logga där, men den har jag tagit bort nu,.
Nej. Jag är inte intresserad av de fälgarna. Har funderat på helt nya fälgar. Men tack för att du fråga iaf.
28 maj 2009: Nu har dom nya reg-plåtarna kommit. Men jag väntar med att sätta fast dom tills plåthållaren kommit.
29 maj 2009: Plåthållaren har kommit nu. Men när jag skulle sätta fast den på bilen märkte jag att jag måste borra nya hål som inte är så långt från varandra. Jag kanske får låna en borrmaskin i morgon. Kommer bilder när jag fixat plåtarna.
Fint exemplar du fått tag i Vad har du tänkt dig för fälgar? Lycka till med allting
Tackar Jag har tänkt att jag ska ha Ace Peak 6.0x14 4/100 på den. Tror att det blir snyggare än originalfälgarna iaf. Men jag vet inte när jag kommer ha råd att köpa dom
Det får jag se sen om det blir någon sänkning. Jag gillar iaf låga bilar. Men först ska jag fixa det som redan står att jag ska göra. Har ju inte så mycket pengar heller. Så det kan ta tid att bara göra det
Nu har jag äntligen köpt ny stereo. Den kostade 1090 kr. Det är en Sony CDX-GT230. Jag har beställt en stereo adapter från brl.se så att stereon passar i bilen. för nu har jag ju bara original stereo i den. Så snart när jag fått hem adaptern kan jag byta stereo i 360:n.