2998
Sök

Köpråd: Saab 9000 CSE 2,3T

1 754 Inlägg
24 maj 2009
Man sitter bekvämt i skinnsätena och (dubbeleggat svärd) inget direkt motorljud. Jag kan tänka mig att en 2.3T med automat och full utrustning måste vara en VÄLDIGT bekväm bil för 20k!

Jag kan inget om allt.

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
24 maj 2009
Rquired skrev:
maco skrev:
Saab 9000 går MYCKET bättre än vad de ser ut att de skall göra. Jag minns fortfarande när jag köpte min saab för snart 2 år sedan hur förvånad man blir. De känns stabila och lite lyxigare (har iofs en a50).
Angående växellådan kan jag inte säga att jag märkt några problem what so ever.
Nåväl, nog med reklam.
De negativa sakerna jag märkt är: elektroniken (instrumentpanels belysningen bla. glappade). Och de senaste besiktningarna har jag fått en 2'a på handbromsen.
Jag har dock svårt att tänka mig att man kan få mer bil för pengarna.

Kan 2an ha att göra med att man behöver använda handbromsen för att sladda? wink

Inte alls, har fått min att sladda fler gånger utan än med handbromsen, gäller bara att få kast när det är fuktigt big_smile

Rock'n Roll

Allmänt envis
12 512 Inlägg
24 maj 2009
TenZer skrev:
Rquired skrev:
maco skrev:
Saab 9000 går MYCKET bättre än vad de ser ut att de skall göra. Jag minns fortfarande när jag köpte min saab för snart 2 år sedan hur förvånad man blir. De känns stabila och lite lyxigare (har iofs en a50).
Nåväl, nog med reklam.
De negativa sakerna jag märkt är: elektroniken (instrumentpanels belysningen bla. glappade). Och de senaste besiktningarna har jag fått en 2'a på handbromsen.

Kan 2an ha att göra med att man behöver använda handbromsen för att sladda? wink

Inte alls, har fått min att sladda fler gånger utan än med handbromsen, gäller bara att få kast när det är fuktigt big_smile

Jo visst går det, jävlades lite bara i det inlägget smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

4 299 Inlägg
24 maj 2009
TenZer skrev:
Rquired skrev:
maco skrev:
Nåväl, nog med reklam.

Jag kan också skriva under på att de går o sladda utan handbromsen roll  wink

1 002 Inlägg
24 maj 2009
Jag tror inte att du kan få mil bil för pengarna.. Du åker gött i den. Motorn pinnar på helt ok. Lätt att få tag i reservdelar. m.m.

...

Sök