3108
Sök

6 st GAS Alpha vs 1 st JBL P1222

4 693 Inlägg
26 maj 2009
Trådstartare
Det har du rätt i. Får se om det blir av att byta bara. Typ 20 som har mailat på mitt steg, men INGEN har kommit och köpt det.

Någon måste köpa det för att jag ska ha råd att tanka och hämta lådan.

Booyakasha!

530 Inlägg
26 maj 2009
Bygg en gigantisk bandpasslåda till dom för fan! big_smile

Jag gjorde en efter en ritning som Batterinörden gjorde och helvete vad mycket bättre och högre de spela med gasbasarna! Spelar så hela bilen skakar nu, både baklucka och vindrutan flexar en aning hehe wink Byggde den för en Bmw 520 men sitter i en liten corsa nu med basporten upp mot rutan. Spelar verkligen så de gör ont i öronen!
Är 2st 12or jag har så vill inte tänka mig vad 6st i en bandpasslåda spelar cool

Btw. Tack för lådritningen batterinörd! big_smile

Lika bra att hålla käft och låta folk tro att man är en idiot än att öppna käften och bevisa att dom har rätt.
Mitt projekt! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=183794

4 693 Inlägg
26 maj 2009
Trådstartare
MxKrus skrev:
Bygg en gigantisk bandpasslåda till dom för fan! big_smile

Jag gjorde en efter en ritning som Batterinörden gjorde och helvete vad mycket bättre och högre de spela med gasbasarna! Spelar så hela bilen skakar nu, både baklucka och vindrutan flexar en aning hehe wink Byggde den för en Bmw 520 men sitter i en liten corsa nu med basporten upp mot rutan. Spelar verkligen så de gör ont i öronen!
Är 2st 12or jag har så vill inte tänka mig vad 6st i en bandpasslåda spelar cool

Btw. Tack för lådritningen batterinörd! big_smile

kan du inte ladda upp en bild på det så jag får de? Och/eller ett videoklipp?

Booyakasha!

530 Inlägg
26 maj 2009
Kan försöka fixa ett klipp tills imorn smile

Lika bra att hålla käft och låta folk tro att man är en idiot än att öppna käften och bevisa att dom har rätt.

4 693 Inlägg
26 maj 2009
Trådstartare
MxKrus skrev:
Kan försöka fixa ett klipp tills imorn smile

Ja tack smile

Booyakasha!

530 Inlägg
27 maj 2009
http://www.youtube.com/watch?v=m1k5CNC4 … re=channel

Där har ni klipp..
Som vanligt när de gäller mobil och youtube så suger ju kvaliten HÅRT!

Ser att de rör sig lite iallafall, och taket är redan dämpat med bitumen så innan de vibrerade de ännu mer tongue

Och de är som sagt bara 2st Gas basar och Gas Alpha x1600 på 300rms eller vad de är i dom tongue

-----

Klaga inte på högtalare som ligger i stolen, den är där då jag håller på att bygga om dörrsidorna för tillfället. Måste ju kunna lyssna på musik när man bygger också big_smile
Senast redigerat av MxKrus (27 maj 2009)

4 693 Inlägg
27 maj 2009
Trådstartare
Fan det dunkade ju på rejält smile Men jag trodde att jag skulle få se lådan också, inte bara höra. Lägg upp en bild på din sida vettja.

Var iväg och bytte låda idag iaf. 45 mil fram och tillbaka blev det :S Men JÄVLAR vad det spelar!! Förut såg man regplåten vibrera, nu ser man skuffluckan vibrera big_smile

Booyakasha!

2 914 Inlägg
27 maj 2009
inte för att vara negg men satan så dålig kvalitet. dendär filmen sa som inget om hur mycket tryck. tycker den filmen var ganska värdelös.
(okej mina filmer är inte spec. mkt att hänga upp i julgranen heller men mera iaf)

530 Inlägg
27 maj 2009
Haha kan tänka mig de wink Hur mycket effekt matar du dina med nu da? big_smile

4 693 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
MxKrus skrev:
Haha kan tänka mig de wink Hur mycket effekt matar du dina med nu da? big_smile

Dom får dela på 1600 watt. Skulle vilja peta i 3 basar till i den lådan, men då skulle jag vilja ha ett Sinus Live SL-A3000 att driva dom med. Men då skulle det nog låta också tongue

Booyakasha!

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
28 maj 2009
Har du bytt steg nu till slut alltså? yikes Testat det med JBL basen?

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

4 693 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Har du bytt steg nu till slut alltså? yikes Testat det med JBL basen?

Nej, det är samma. 1600 watt/800wrms

Booyakasha!

115 Inlägg
28 maj 2009
Pratar man slutsteg och basar, är det inget än rms watt som gäller när man tittar på det wink Sen att det är annan watt vid burp, det är en annan femma tongue

tokfrans
982 Inlägg
28 maj 2009
vart var du och hämtade lådan då? smile

4 693 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
k1mm0 skrev:
vart var du och hämtade lådan då? smile

Haha, karlstad tongue Jag såg dig allt smile Känner du han som hade lådan?

Booyakasha!

tokfrans
982 Inlägg
28 maj 2009
vafalls.. såg du mig?!?

4 693 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
k1mm0 skrev:
vafalls.. såg du mig?!?

Ja? Du kom åkandes i din Seat?

Nejdå, jag bara skojade smile Men känner du honom? Andreas Pouls.... nånting.

Booyakasha!

tokfrans
982 Inlägg
28 maj 2009
nej för fan.. den står i sthlm och väntar på motorgodis ! smile jag åker ful transit buss med carbonize dekaler :d

4 693 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
k1mm0 skrev:
nej för fan.. den står i sthlm och väntar på motorgodis ! smile jag åker ful transit buss med carbonize dekaler :d

Men känner du honom? Andreas Pouls.... nånting.

Booyakasha!

tokfrans
982 Inlägg

Sök