Jag gjorde en efter en ritning som Batterinörden gjorde och helvete vad mycket bättre och högre de spela med gasbasarna! Spelar så hela bilen skakar nu, både baklucka och vindrutan flexar en aning hehe Byggde den för en Bmw 520 men sitter i en liten corsa nu med basporten upp mot rutan. Spelar verkligen så de gör ont i öronen! Är 2st 12or jag har så vill inte tänka mig vad 6st i en bandpasslåda spelar
Jag gjorde en efter en ritning som Batterinörden gjorde och helvete vad mycket bättre och högre de spela med gasbasarna! Spelar så hela bilen skakar nu, både baklucka och vindrutan flexar en aning hehe Byggde den för en Bmw 520 men sitter i en liten corsa nu med basporten upp mot rutan. Spelar verkligen så de gör ont i öronen! Är 2st 12or jag har så vill inte tänka mig vad 6st i en bandpasslåda spelar
Btw. Tack för lådritningen batterinörd!
kan du inte ladda upp en bild på det så jag får de? Och/eller ett videoklipp?
Där har ni klipp.. Som vanligt när de gäller mobil och youtube så suger ju kvaliten HÅRT!
Ser att de rör sig lite iallafall, och taket är redan dämpat med bitumen så innan de vibrerade de ännu mer
Och de är som sagt bara 2st Gas basar och Gas Alpha x1600 på 300rms eller vad de är i dom
-----
Klaga inte på högtalare som ligger i stolen, den är där då jag håller på att bygga om dörrsidorna för tillfället. Måste ju kunna lyssna på musik när man bygger också
Fan det dunkade ju på rejält Men jag trodde att jag skulle få se lådan också, inte bara höra. Lägg upp en bild på din sida vettja.
Var iväg och bytte låda idag iaf. 45 mil fram och tillbaka blev det :S Men JÄVLAR vad det spelar!! Förut såg man regplåten vibrera, nu ser man skuffluckan vibrera
inte för att vara negg men satan så dålig kvalitet. dendär filmen sa som inget om hur mycket tryck. tycker den filmen var ganska värdelös. (okej mina filmer är inte spec. mkt att hänga upp i julgranen heller men mera iaf)
Haha kan tänka mig de Hur mycket effekt matar du dina med nu da?
Dom får dela på 1600 watt. Skulle vilja peta i 3 basar till i den lådan, men då skulle jag vilja ha ett Sinus Live SL-A3000 att driva dom med. Men då skulle det nog låta också