3693
Sök

Boka tid hos Miami Ink för tatuering

218 Inlägg
25 maj 2009
ÄHHH! åk till paintworx så fixar han med lacksprutan! då kan du ju alltid göra en ny med nåt annat motiv senare =PPP

Projekt: SKYLINE - THE WHITE DOPE

319 Inlägg
25 maj 2009
FeScHTeN skrev:
Massa skit snack

MVH Christian

En polare var där för en månad sedan och alla som är med i TV-serien var där då.
Uppenbarligen så ljuger du eller så har någon ljugit för dig.

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
25 maj 2009
FeScHTeN, hur får du ihop det här:

Miami Ink är en dokumentärserie som visas på amerikanska TLC, och på svenska TV6 och Discovery Channel och som följer verksamheten vid tatueringsstudion Love Hate i Miami.

Ami James

Ami James, född 6 april 1972 i Israel, är en av två ägare till studion. James inledde sin karriär som tatuerare vid 20 års ålder. James är delägare i kläddesignföretaget Deville USA, tillsammans med Chris Núñez och Jesse Fleet. James äger också en del i nattklubben Love/Hate.

Saxat från Wikipedia.. Står om alla där..

Sen google på Love Hate ger: http://www.lovehatemiami.com/. Där kan du nog finna hur du skall kunna boka tid. Ami är ju med på massa bilder och annat där. Så Feschten, sluta hitta på en jävla massa tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Saaboholic
3 129 Inlägg
25 maj 2009
olander_91 skrev:
Dom på left hand tattoo va jävligt duktiga!
Någon som ett ca pris på en japansk full sleeve hos dom?

Jepp det är dom och heidi & Niki på heidi hay i gbg som jag anser vara dom främsta inom sina genrer i Sverige iallafall. Ingen aning om pris, svårt att säga. Har du funderingar bör du skicka över referenser osv till dom samt ringa och prata med dom innan då de kan vara långsamma på att svara via mail.

"Liberty of thought is the life of the soul"

DFFL
9 020 Inlägg
25 maj 2009
Autonom skrev:
FeScHTeN skrev:
Massa skit snack

MVH Christian

En polare var där för en månad sedan och alla som är med i TV-serien var där då.

"We currently are doing walk-ins only. Walk-ins are first-come, first-served daily. If you are uncertain of your tattoo design, you can always come in and check out our flash books for ideas."
1360 Washington Ave Miami Beach, FL 33139
http://maps.google.se/maps?f=q&sour … h&z=20

Åk till Miami, ta taxi dit, bli gaddad, sätt dig på flyget, skryt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

231 Inlägg
25 maj 2009
Autonom skrev:
FeScHTeN skrev:
Massa skit snack

MVH Christian

Dom är där vissa dagar under inspelningar annars sitter de ett par andra killar där övriga dagar o tatuerar.
Bara o kika på flashbacks forum så finns det flertalet personer som varit där och kan vittna om samma sak.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
25 maj 2009
Forshem skrev:
Autonom skrev:
FeScHTeN skrev:
Massa skit snack

MVH Christian

Dom är där vissa dagar under inspelningar annars sitter de ett par andra killar där övriga dagar o tatuerar.
Bara o kika på flashbacks forum så finns det flertalet personer som varit där och kan vittna om samma sak.

På flashback har även alla medlemmar 40cm K*K så man får ta nästan allt med 1kg salt, som man läser där.....

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

DFFL
9 020 Inlägg
25 maj 2009
-Mackan- skrev:
Forshem skrev:
Autonom skrev:

På flashback har även alla medlemmar 40cm K*K så man får ta nästan allt med 1kg salt, som man läser där.....

Flashback är lika tillförlitligt som Wikipedia, fast på fyllan.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
25 maj 2009
FireTraXX skrev:
-Mackan- skrev:
Forshem skrev:

Flashback är lika tillförlitligt som Wikipedia, fast på fyllan.

Väldigt bra liknelse tongue

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

18 Inlägg
25 maj 2009
Kul att se att det är folk som skriver att man snackar skit och dylikt. Men börja då först med att läsa vad jag skrev i början av inlägget. Det var vad jag fick höra från en tatuerare i växjö. Sen om det stämmer eller inte kan inte jag svara på. Det var vad jag fick höra när jag pratade om att jag skulle vilja åka dit och gadda mig. Där emot har jag oxå varit inne mycket på lefthand tattoo och kollat. Mycket fina gaddar där så hade ingan hunnit före så hade jag föreslagit dom oxå. synd bara att det är så långt att åka.

VOLVO 855 T5

231 Inlägg
25 maj 2009
-Mackan- skrev:
Forshem skrev:
Autonom skrev:

Och garagets forum skulle va mer tillförlitligt? lol
Nä allt ska inte tas seriöst nånstans men när en hel del folk på en mängd olika ställen säger samma
sak så börjar det lukta ganska mycket sanning.

12 086 Inlägg
26 maj 2009
Vad förvånad jag är att nått amerikanskt skit från mtv lr discovery inte är på riktigt..
Mtv är ju rena dyngskiten för lättlurade människor som gillar typ fjortisdrama. Discovery är iofs kul o titta på men man får ju ta de dom säger med stor nypa salt, jag skulle ju aldrig använda mig av Discovery som faktakälla.

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
26 maj 2009
Läs STM (Scandinavian Tattoo Magazine) nr90 som kommer i butik idag!!!!
Där finns ett reportage om just detta!

429 Inlägg
26 maj 2009
Trådstartare
UU nice, får man ta och köpa.

// Pontus

231 Inlägg
28 maj 2009
Nå vad stod de nu då? Stämde det att shopen var fejk eftersom tråden dog ut helt? smile

got stance?
546 Inlägg
28 maj 2009
Edil_ skrev:
FeScHTeN, hur får du ihop det här:

Miami Ink är en dokumentärserie som visas på amerikanska TLC, och på svenska TV6 och Discovery Channel och som följer verksamheten vid tatueringsstudion Love Hate i Miami.

Ami James

Ami James, född 6 april 1972 i Israel, är en av två ägare till studion. James inledde sin karriär som tatuerare vid 20 års ålder. James är delägare i kläddesignföretaget Deville USA, tillsammans med Chris Núñez och Jesse Fleet. James äger också en del i nattklubben Love/Hate.

Saxat från Wikipedia.. Står om alla där..

Sen google på Love Hate ger: http://www.lovehatemiami.com/. Där kan du nog finna hur du skall kunna boka tid. Ami är ju med på massa bilder och annat där. Så Feschten, sluta hitta på en jävla massa tongue

Love hate är den NATTKLUBB som Ami och Chris äger.

夢の力

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
2 juni 2009
Forshem skrev:
Nå vad stod de nu då? Stämde det att shopen var fejk eftersom tråden dog ut helt? smile

Köp tidningen och läs själv?! smile

joonte_ skrev:

Sant.. men hade du mer koll på hur det ligger till så hade du inte skrivit så.. Allt står i reportaget somsagt..

DFFL
9 020 Inlägg
2 juni 2009
joonte_ skrev:

Här har vi alltså en som enbart vet vad han sett på TV.
http://www.lovehatetattoos.com/

Russel Crowe, Gladiator.

23 Inlägg
3 juni 2009
bjornE_ skrev:
Läs STM (Scandinavian Tattoo Magazine) nr90 som kommer i butik idag!!!!
Där finns ett reportage om just detta!

Aaa de får man göra då ... Hade vart så grymt att få en nice tattoo av grabbarna !!

got stance?
546 Inlägg
3 juni 2009
FireTraXX skrev:
joonte_ skrev:

Här har vi alltså en som enbart vet vad han sett på TV.
http://www.lovehatetattoos.com/

Borde ha kollat nogare, my mistake.

夢の力

Sök