3349
Sök

Koni special?

102 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
Hejsan! jag har letat efter fjädrar eller fjäderben eller liknande för sänka min bil. Detta har inte varit lätt att hitta. men nu är de så att jag har hittat på koni.se ett par som dom kallar special. Men va jag inte kan hitta på sidan är riktigt va dom gör:P om dom bara ger bättre köregenskaper eller om dom även sänker bilen? någon som har erfarenhet av dessa snälla skriv det.

mvh marcus

MrCap Jönköping

f.d. BMW-missbrukare
3 180 Inlägg
25 maj 2009
Special
Röda Koni Special är avsedda för förare som vill uppnå ökad komfort och väghållning med hög säkerhet. Dessa stötdämpare finns för nästan alla bilmodeller. Varje stötdämpare är anpassad för respektive bilmodell. Koni Special är alltid ett mycket bra val när man behöver byta stötdämpare.

Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.

102 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
NITROUS skrev:
Special
Röda Koni Special är avsedda för förare som vill uppnå ökad komfort och väghållning med hög säkerhet. Dessa stötdämpare finns för nästan alla bilmodeller. Varje stötdämpare är anpassad för respektive bilmodell. Koni Special är alltid ett mycket bra val när man behöver byta stötdämpare.

Ja de har jag med läst, men man fattar ju inte va man får om man köper de? och om de sänker eller inte

MrCap Jönköping

DFFL
9 020 Inlägg
25 maj 2009
Är det sänkningsfjädrar så står det klart och tydligt i deras webshop.
Annars är det original eller bättre.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

huh?
10 427 Inlägg
25 maj 2009
Tror Koni Special motsvarar originalutrustning, men det är
endast stötdämpare som säljs där i webb-butiken.

Sök