Nu bjuder TSR än en gång in till träff på COOP parkeringen i Mariestad.
Vi är mycket nöjda med träffarna som varit och siktar på en ny träff.
När: 6/6 -09
Tid: 21.00
Plats: COOP parkeringen i Mariestad.
Denna gången vill Vi INTE att någon "burnar" på parkeringen! Vi vill heller inte ha någon alkohol på parkeringen! Vi önskar att skräp och liknande INTE ligger på marken.
Om alla sköter sig kanske vi får vara kvar på denna platsen även i fortsättningen.
Att slippa fylla osv, är ju bara att ha ett någorlunda kontrollerat "insläpp"! Det kan ju inte va så svårt att ordna då det bara finns två infarter in till Coop parkeringen. Blockera den ena med parkerade bilar tex, och bemanna den andra! Mvh / Storm
ja det tål att tänkas på vi ska se hur vi löser detta.. men vi hoppas på en lyckad träff iaf
Jstorm skrev:
Att slippa fylla osv, är ju bara att ha ett någorlunda kontrollerat "insläpp"! Det kan ju inte va så svårt att ordna då det bara finns två infarter in till Coop parkeringen. Blockera den ena med parkerade bilar tex, och bemanna den andra! Mvh / Storm
de e väl inge fel på alkohol om man sköter de snyggt
Jag tycker inte att det hör hemma på bilträffar. Antingen är man där för att man kör dit sin bil, eller så vill man titta på bilar. Båda delarna kan göras nyktert. Är man full så skräpar man oftast ner med burkar utan att man tänker på det, man pinkar i alla hörn, man vinlgar runt och jag förstår varför man vill ha en nykter träff.
Vill du gå på en fest så får du helt enkelt göra det någon annanstans, det är inte svårare än så
Jag ställer in min grillfest och drar på träff istället ... Haha ... Tar en liten "grillfest" utan starkare dryck för släkt hemma hos morsan och farsan först sen kommer jag ner när släkten firat mig tillräckligt ;D...
de e väl inge fel på alkohol om man sköter de snyggt
Jag tycker inte att det hör hemma på bilträffar. Antingen är man där för att man kör dit sin bil, eller så vill man titta på bilar. Båda delarna kan göras nyktert. Är man full så skräpar man oftast ner med burkar utan att man tänker på det, man pinkar i alla hörn, man vinlgar runt och jag förstår varför man vill ha en nykter träff.
Vill du gå på en fest så får du helt enkelt göra det någon annanstans, det är inte svårare än så
För övrigt så kikar jag nog förbi med Audin.
om man sköter de snyggt skrev jag. jag förstår också att dom vill ha de nyktert dom flesta kan tyvärr inte sköta sig.