Varför ska man inte få burna för det tillhör ju bilträffar för fan. alkoholen kan jag förstå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
va fan tror du smarto!! Hur snyggt blir det om typ alla ska bränna däck på parkeringen?? Är nog inte så omtyckt av dom som äger området där, Coop skulle nog inte tycka om det heller!
Varför ska man inte få burna för det tillhör ju bilträffar för fan. alkoholen kan jag förstå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men nu är det så här att vi har pratat med dom på coop och vi får vara där! och då vill inte vi att vi ska få skit om någon burnar!! så drf dom som ska burna kan göra det någon annan stans! mvh TSR medlem
men nu är det så här att vi har pratat med dom på coop och vi får vara där! och då vill inte vi att vi ska få skit om någon burnar!! så drf dom som ska burna kan göra det någon annan stans! mvh TSR medlem
Att burna tillhör inte bilträffar !!
På en bilträff ska man väl träffa andra och tjöta skit Hoppas verkligen ingen sabbar detta så att man blir bortkörd eftersom det verkar vara svårt att hitta platser att vara på....
Sålänge ja slipper sopa glas en halvtimme innan ja börjar jobba på söndag är ja nöjd. Det e juh inte fyllan i sig som förstör, är juh inte så svårt att lägga tillbaka flaskan/burken i bilen i nån påse så länge...