3333
Sök

Har du skum familj/släkt?

underordnad allfixare
696 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
har lite knasig familj då min pappa tex är äldre än min morfar och min halvsyster är äldre än min mamma.. så då som jag är morbror åt är äldre än mig.. nån fler som har nå rolig släkt smile

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

3 650 Inlägg
28 maj 2009
kan säga såhär morfar fyller 100 om 3 månader, morsan är hälften så gammal, jag är 20

R1 driver!
5 128 Inlägg
28 maj 2009
Inte för att va sån, men detta skulle legat under forumkategorin "off topic", då det inte har ett dugg med bilar att göra smile

DFFL
9 020 Inlägg
28 maj 2009
LasseMan skrev:
har lite knasig familj då min pappa tex är äldre än min morfar och min halvsyster är äldre än min mamma.. så då som jag är morbror åt är äldre än mig.. nån fler som har nå rolig släkt smile

Är det du som lirar banjo i Sista färden?

EDIT:
Senast redigerat av FireTraXX (28 maj 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

164 Inlägg
28 maj 2009
Har också en liten kul grej.. Då jag har kusiner och tremänningar i samma personer. Därför att min faders kusin och min moster har barn ihop.. big_smile

164 Inlägg
28 maj 2009
FireTraXX skrev:
LasseMan skrev:

EDIT:

Haha den va lite rolig! Hoppas inte TS tar illa upp bara.. wink

underordnad allfixare
696 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Inte för att va sån, men detta skulle legat under forumkategorin "off topic", då det inte har ett dugg med bilar att göra smile

jo jag kom på det.. smile
nån vänlig moderator kanske flyttar den

underordnad allfixare
696 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:
LasseMan skrev:

EDIT:

japp syns inte det?

4 506 Inlägg
28 maj 2009
http://www.youtube.com/watch?v=AY1-v-GJZYQ

Då passar den låten bättre. big_smile

Kan du andas kan du dö.

Sök