mjo, men nu förtiden kallar man den stylad om man har lackat bromsoken.. tänker på alla blocket annonser " STYLAD" så tittar man på bilden hm.. jaha lackade bromsok.. najs.
okej! för jag har ett body-kit allt utom sidokjolar! vita blinkers..v70 fälgar..tonade baklysen och har dimljusen bak inkopplade som vanliga..och allt möjligt räknas det som styling?
Tyck vad ni vill, men jag anser att min bil är Stylad iaf..
NÄÄÄ din bil e inte stylad...
Ja anser att den e smakfullt stylad me fräscha fälgar ögonlock. Det förstör inte den celana loocken. skalan över "stylad" är ju enorm. Man kan göra som typ bigge. eller så kan man göra som badder_ o sin ford probe http://www.garaget.org/?car=9127 men då är det mycker mer än bara styling. Den är ju mycke mer custombyggd än "stylad" min åsikt.
jag anser att styling är när man ändrar bilens utseende utöver orginal. alltså, kjolpaket, fälgar, ljuddämpare, lyktor m.m
men sen finnsd e diskret styling som går att diskuteras, då är de ju fälgar och lyktor o lite annat smått o gott
Om man ändrar utsendet på bilen till nåt som man tycker ser bättre ut så är det väll styling? Om det är något bra säljargument att att man har svarta målade backlytor och inga emblem är väll en annan sak.. Jag har ändrat en massa "små" saker på min bil men en som bara tittar på bilen tycker säkert inte att de ser mycket ut för världen.. Tycker ofta att den "styligen" som inte syns är snyggast.. "Less is more"
Tyck vad ni vill, men jag anser att min bil är Stylad iaf..
NÄÄÄ din bil e inte stylad...
Verkligen inte Ögonlock? Är det styling? Stilrenhet kan det snarare klassas som Styling är för mej stora snygga fälgar, body-kits, sänkning, invändig styling, redigt ljudbygge och dyl.