Man måste skilja på styling och modifiering!
När man modifierar så lägger man till något extra, när man stylar den så sätter man till saker för att den ska stå ut från mängden, custom däremot är när man tar det till en nivå utöver amatörens räckvidd...
Modifiering kan innebära: Alu-fälgar i utbyte, ögonlock/huvförlängare, sänkning, en simpel vinge och några splitters...
Styling kan innebära: Bodykit, omlackering av hög nivå, neonljus och en megavinge (även om detta är överdrivet)! Detta är ju då utöver det som redan är gjort ovan under modifiering!
Custom kan innebära: Total ombyggnad, något unikt.
Sen är det ju bara att plocka... Som sagt, det är en tolkningsfråga! Hälften av er här tycker att jag sätter en hög gräns på var styling börjar, ett par andra säger att gränsen är lägre!
Men detta är bara min åsikt...
En stylad bil är inte en dekaltrimmad bil!
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu