3337
Sök

Angående: Japps/japansk tema -bilar, Träffar i GBG/ BurgerKing Eriksberg KL 19:00 Söndagar.

15 Inlägg
19 mars 2010
får man komma även fast man inte bor i göteborg?

705 Inlägg
19 mars 2010
Trådstartare
Klart de blir!

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

181 Inlägg
19 mars 2010
Ni har väl inte missat Öckerö Summermeet 15 Maj? Är lite dåligt anmält på japan-fronten cool Gå in på forumet och läs mer! (kan inte länka så ni får kolla själva) wink

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....

133 Inlägg
19 mars 2010
blackcobra skrev:

Alla får komma, så länge du kommer farandes i nått japanskt wink

705 Inlägg
20 mars 2010
Trådstartare
blackcobra skrev:

Klart som F*n att du får o Ska komma.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

4 824 Inlägg
20 mars 2010
eddhedd skrev:
Shalle89 skrev:
eddhedd skrev:
Av nyfikenhet så vill jag kolla in exakt var träffen är. eniro länken på första sidan funkar inte sad

Kan någon länka en ny länk på karta så man vet?

Vet du var eriksberg ligger?

Norr om hinsen?

Fan länka, jag är helt värdelös på att förstå rutter och sånt tongue

http://www.burgerking.se/restauranger/g … /?map=show

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

705 Inlägg
20 mars 2010
Trådstartare
Christian S skrev:
eddhedd skrev:
Shalle89 skrev:

Vet du var eriksberg ligger?

Norr om hinsen?

Fan länka, jag är helt värdelös på att förstå rutter och sånt tongue

http://www.burgerking.se/restauranger/g … /?map=show

Super! nu finns den på första sidan. XD

(\_/)
(O.o)

705 Inlägg
20 mars 2010
Trådstartare
Carro_87 skrev:
Ni har väl inte missat Öckerö Summermeet 15 Maj? Är lite dåligt anmält på japan-fronten cool Gå in på forumet och läs mer! (kan inte länka så ni får kolla själva) wink

Kom igen nu! Anmäl er till Carro_87 För att ställa ut bilen på Öckerö Summermeet 15 Maj!

(\_/)
(O.o)

181 Inlägg
20 mars 2010
Shalle89 skrev:
Carro_87 skrev:

Kom igen nu! Anmäl er till Carro_87 För att ställa ut bilen på Öckerö Summermeet 15 Maj!

Skicka anmälan till ockerosummermeet@gmail.com smile

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....

80 Inlägg
24 mars 2010
Detta får man ju absolut inte missa big_smile....ser fram emot att träffa andra japanare i GBG området.

705 Inlägg
29 mars 2010
Trådstartare
å gott folk nu e de inte långt kvar. ^^ På söndan som kommer nu ska vi kicka igång Japsträffarna i GBG. Ska se vad kul jag kan fixa oxå, om jag kan fixa nått tills dess, så se till att vara där! Vi ta oss en glass o folk som vill äta äter bara BK. Volvo har sin träff där oxå då, så vi brukar Bli ett trevligt gäng som snackar bilar, Nisssan o honda Clubarna brukar vara där oxå på japs träffen. Och så klart får ALLA komma dit.

//Shalle

(\_/)
(O.o)

705 Inlägg
4 april 2010
Trådstartare
Så ½ timma kvar!

(\_/)
(O.o)

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
6 april 2010
jag kan bidra att koma med sharanen smile den 12juli och 27:e, ingen japps men det är inte vanligt med familkjeräsers heller  ;*)

skicka mig ett pm veckan innan så e jag där garanterat, kan ta med mig lite polare med sina japps, verkstadsgrannar wink, en evo 5 från england whide bodykit, en drift rx7a, och lite annat mums !
hade inte suttit fel o fråga killen med en gammal saab 900 med en motor på 750+ hk under huven big_smile
Senast redigerat av TwinsBilOchPlat (6 april 2010)

705 Inlägg
6 april 2010
Trådstartare
TwinsBilOchPlat skrev:
jag kan bidra att koma med sharanen smile den 12juli och 27:e, ingen japps men det är inte vanligt med familkjeräsers heller  ;*)

skicka mig ett pm veckan innan så e jag där garanterat, kan ta med mig lite polare med sina japps, verkstadsgrannar wink, en evo 5 från england whide bodykit, en drift rx7a, och lite annat mums !
hade inte suttit fel o fråga killen med en gammal saab 900 med en motor på 750+ hk under huven big_smile

Låter super!

(\_/)
(O.o)

80 Inlägg
6 april 2010
Jag kommer att kika förbi nästa gång :-)

705 Inlägg
7 april 2010
Trådstartare
Nu på sönda ska re vara en träff till o hoppas på bättre väder. XD

(\_/)
(O.o)

80 Inlägg
7 april 2010
ja nu måste det blir bättre väder.  lite vårkänslor tack

705 Inlägg
10 april 2010
Trådstartare
Fan vad gött med Sol ida, hoppas att de håller i sig till imon oxå. För då e de japsträff! O om solen skinner så lär folket komma ut oxå.

(\_/)
(O.o)

5 Inlägg
10 april 2010
Tjena. Kör ni träff varje söndag? Eller har jag missuppfattat detta. Brukar vara på 200 träffarna och det är ju varannan söndag, nästa den 18/4 kl17:00 är det inte bättre att ha varannan vecka annars blir det ut tjatat.

Mvh jesper

705 Inlägg
10 april 2010
Trådstartare
jo det ska vara varannan en i början för vi varje tills vi kommer överens om udda eller jämna veckor
Men imon ska vi åka gokart vid 12 tiden på majorna. Så alla som vill åka lite gokart med galna bilförare kom dit. ^^ o sedan blir de la nått att ära o prata om hur bra jag e på att köra o sedan hittar vi la på nått kul innan träffen.

(\_/)
(O.o)

Sök