3769
Sök

Angående: Japps/japansk tema -bilar, Träffar i GBG/ BurgerKing Eriksberg KL 19:00 Söndagar.

705 Inlägg
16 juli 2009
Trådstartare
Jag kommer hem den 20 :de  Nxta riktiga traff ar den 26:de men ni far ses pa 19:de. XD ha de sa bra Japps for life.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

54 Inlägg
16 juli 2009
Äh jag går den 26e istället för den säkra sidan tongue Vill inte stå där ensam som ett fån igen haha

181 Inlägg
17 juli 2009
tezzzy skrev:
Äh jag går den 26e istället för den säkra sidan tongue Vill inte stå där ensam som ett fån igen haha

Kommer också den 26:e, man vill inte stå ensam och se dum ut wink

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....

705 Inlägg
20 juli 2009
Trådstartare
Nå? var det folk där eller? Själv fick jag se Riktigt feta bilar en Peking o

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

501 Inlägg
20 juli 2009
Va fan kommer du hem snart eller vet du hur mycket du missar  värsta stranden sola bada vaje dag.....

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

15 Inlägg
21 juli 2009
Nu på söndag?
Då kommer jag lätt, har ärenden i gbg ändå xD
Var och när?

705 Inlägg
22 juli 2009
Trådstartare
iTard skrev:
Nu på söndag?
Då kommer jag lätt, har ärenden i gbg ändå xD
Var och när?

Japp det är nu på sönda igen. Kolla in första sidan så hittar du mer INFO.

(\_/)
(O.o)

705 Inlägg
26 juli 2009
Trådstartare
Så gott folk det jag o Ni har väntat på e här! SÖNDA! Träff på BK i eriksberg kl 19:00 men jag kommer att vara där vid 18:00. Det blir nog en liten crusing efter träffen som vanligt. XD

(\_/)
(O.o)

Jlmmy
26 juli 2009
Jag funderar på att komma förbi smile

181 Inlägg
26 juli 2009
kommer nog dessvärre inte... har fullt då man ska flytta nästa helg smile

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....

36 Inlägg
26 juli 2009
Funderar på att dra upp ikväll, om det händer något? :] Någon mer som kör från falkenbergshållet? Pma!

8 Inlägg
26 juli 2009
Tja blir det några bilar är det ju alltid kul att ut och åka en sväng! smile

705 Inlägg
26 juli 2009
Trådstartare
Japp, Hoppas det blir en del bilar ida. et var ett tag sen jag va md på J-Träffen. har ju varit i kina o sett en del coola bilar. XD Som sagt jag kommer att vara där runt 18:00-19:00. Så ni får gärna komma innan om ni vill.

(\_/)
(O.o)

KUNG
441 Inlägg
27 juli 2009
Tror jag såg er gubbar idag inne i stan... big_smile  Jag körde bmw'n med en massa japsare.  Ni såg ut att ha jävligt kul iallafall. cool

705 Inlägg
27 juli 2009
Trådstartare
Mogel skrev:
Tror jag såg er gubbar idag inne i stan... big_smile  Jag körde bmw'n med en massa japsare.  Ni såg ut att ha jävligt kul iallafall. cool

HEHE, japp det var vi. XD

(\_/)
(O.o)

KUNG
441 Inlägg
27 juli 2009
smile Det var kul att köra med er... Jag blev lite blöt i byxan när jag såg alla nissan bilar.... big_smile

246 Inlägg
27 juli 2009
kommer det koma folk idag?kl 19? eller?

M.V.H Agneos

705 Inlägg
28 juli 2009
Trådstartare
Mogel skrev:
smile Det var kul att köra med er... Jag blev lite blöt i byxan när jag såg alla nissan bilar.... big_smile

XD

(\_/)
(O.o)

705 Inlägg
28 juli 2009
Trådstartare
agneos skrev:
kommer det koma folk idag?kl 19? eller?

Kolla på rubriken o sen Första sidan. XD

(\_/)
(O.o)

Sök