Fan va fint:) Kanske en bild ifrån sidan på lite längre avstånd så man ser hela bilen?
Jag och min bror har ett lite trevligt project planerat om någon månad. Han bil ska ser ut som din nu fast utan kolfiber. Hoppas det blir lika snyggt som din:)
Fan va fint:) Kanske en bild ifrån sidan på lite längre avstånd så man ser hela bilen?
Jag och min bror har ett lite trevligt project planerat om någon månad. Han bil ska ser ut som din nu fast utan kolfiber. Hoppas det blir lika snyggt som din:)
Det vart ju fint det där. Det går säkert att byta innerramen till en originalreplika på din befintliga huv om du är nöjd i övrigt med finishen på utsidan, den bör återfrå sin ursprungliga form med en riktig innerram.
Det vart ju fint det där. Det går säkert att byta innerramen till en originalreplika på din befintliga huv om du är nöjd i övrigt med finishen på utsidan, den bör återfrå sin ursprungliga form med en riktig innerram.
mvh
Tackar ja på nåt sätt ska de ju gå o fixa! Jag är ingen hejare på glasfiber m.m så jag vill gärna hitta nån som kan förstärka upp den åt mig
Men ryktet säger att du tycker bilen är för fin för att köras? Hur går det ihop sig?
Hahaha jag tror jag vet vilken fågel det är som har kvittrat och de falsk info ska börja med o köra in allt o efterdra så inte bakaxeln rullar om mig eller nåt sen sen ska de köras kan jag lova !
mvh
Tackar ja på nåt sätt ska de ju gå o fixa! Jag är ingen hejare på glasfiber m.m så jag vill gärna hitta nån som kan förstärka upp den åt mig
Mvh
Vi kan förmodligen göra vid den till dig, vill dock helst inte lämna 100 besked innan jag sett den irl.
mvh
Senast redigerat av Sportvagnskonsult (2 maj 2011)
mvh
Mvh
Vi kan förmodligen göra vid den till dig, vill dock helst inte lämna 100 besked innan jag sett den irl.
mvh
Fy satan så bra skit snällt, det uppskattas verkligen! hör gärna av dig om ett pris för o göra ett redigt hållbart underrede till huven Så kan jag skicka den så får ni se om det är nåt ni vill göra åt
Sugen på att börja se ditt motorbygge nu jag, eller har jag missat det? haha
Förresten, vad målade du hjulhusen med i fram? Såg ut att bli skitbra! Skrapa du något?
Keep it up!
hehe jag med jag har faktiskt inte börjat än, drar igång med det nu när bilen kommit ut i solen
Jag körde värmepistol och spackelspade för o få bort bodyn först, sen kör jag med en ståltrissa på borrmaskin för att få bort all j_vla rost o sen tvättar jag plåtrent med diesel o sen på med vanlig svart hammarlack från mekonomen 2 lager