Tänkte lägga upp lite bilder på de senaste 2 veckorna!!
Här kommer 850 stöten bak som äntligen är färdig Jag vet inte hur många timmar det har tagit mig att bli färdig med den. Men jag kommer alldrig mer göra om det
Ja så ser det ut, jag vart väldigt nöjd med resultatet och fruktansvärt snyggt vart det med denna stöt!!!
Ser bra ut detta! ska bli spännande att se hur det blir med r-fronten på sen GL!
//Micke
Tackar kolla några sidor innan så ser du ungefär hur den kommer se ut sen
NitroBoy skrev:
Snyggt blir de ! var det mycket krabb med att få på den där bak eller va de mest tid det tog med spackel och slipning?
good job!
Tackar nitroboy! Ja det var en hel del faktiskt 1: den måste förlängas 2: du måste göra egna fästen ( se bild ) 3: du måste kapa i stöt balken 4: massa puts, spackel och innpasning... Du har nog o göra nån vecka iaf, sen finns det säkert lättare metoder o göra än så som jag gjort T.ex plastsvetsa.
MVH
ozcarzzon skrev:
Kommer bli stenhård med allt svartlackat! kör på det (Y)
Ja den blir nog grymt snyggt när den är färdig sen
Jag kunde balansera sakerna i varsin hand med raka armar, så det är skapligt lätt!! Men smakar det så kostar det Flera bilder kommer när jag har monterat allt med huvlåspinnarna.
Nästa inköp blir bränsletank och batteri låda så jag blir färdig med skuffen..
Ja man får hoppas på det jag kan ju justera springorna själv, efter som det ska sitta huvlås på grejerna;)
Aga_Diff skrev:
Skapligt! vart hitta du kolfiber grejjerna?
Tackar ACM-AB. Dom har mycket kolfiber till 940 eftersom dom sponsrar Lundgren Racing!! Dom har även kolfiber till andra Volvo modeller. Och Priset är fruktansvärt prisvärt, en huv i kolfiber till en japanare går väll på nära 8 000kr? Jag kom undan med 7500 för huv, bagage, frakt.
Ska du verkligen klarlacka dom eller det kanske ger extra skydd? Såg ju rätt jävla rått ut nu MERA
MVH
Tackar PAN!! klarlacken är ju ett extra skydd som du säger men du får ju den snygga finichen och ser kolfibret mer, är inget kolfiberproffs men om någon vill rätta mig så varsegod
Nu är jag tillbaka igen. Det skruvas för fullt på bilen och för tillfället passar jag in bagageluckan ocg gör färdigt bagaget Men bilder kommer senare på det
Denna skönhet fick jag hem idag Riktigt snygg ifrån ridetech!!!
O sen en liten bild på hur den passar i baljan och som ni ser så har jag börjat rensa i bagaget men mer bilder kommer som sagt snart
OBS!!! Snöflingor på fuellcellen om ni undrar vad det prickiga är ;P