det var vårt eget fel att polisen dök upp så tidigt hade inte folket börjat köra innan vakterna på mobilia åkt hade det gott bra men grymt bra träff och mycket fina bilar vad siger ni folket vi tar ett nytt försök nästa månad och styr i hopp smott o gott! Med lite skoj! Men tar samlingen vid 9 i stället. tror det blir bra! Hoppas på lika mkt folk då effter mom har vart så samlar vi i gen komm i gen då folket ska se till att dra i gång någe kul och som sagt ska det bli någe får alla hjälpas åt oki! Tack för en bra kväll! Nu ska jag nanna kudden hade!
Kom till mjölby om ni e sugna på drifting. vi kör nu
Ja tack jag hör det ja!!! hehe tänkte komma upp te er o köra men men.. hahahaha nice träff blev det iaf trots skjuten slang men så är det ju.. jaja de där otäcka va ju där oxå ja hmmm. hade man skött det där med vakten så tror jag att dom inte hade visat sig så tidigt..
här har ni lite bilder http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 16&p=1 orka ej lägga upp alla bilder men men alla bilar som e med på foton finns det fler bilder av men jag tog dom som såg bäst ut
tja bra träff men varför måste man skräpa ner så mycket?? de låg krossad glas överallt på parkeringen! om man har druckit så kan man la ta hand om skräpet??
det var vårt eget fel att polisen dök upp så tidigt hade inte folket börjat köra innan vakterna på mobilia åkt hade det gott bra men grymt bra träff och mycket fina bilar vad siger ni folket vi tar ett nytt försök nästa månad och styr i hopp smott o gott! Med lite skoj! Men tar samlingen vid 9 i stället. tror det blir bra! Hoppas på lika mkt folk då effter mom har vart så samlar vi i gen komm i gen då folket ska se till att dra i gång någe kul och som sagt ska det bli någe får alla hjälpas åt oki! Tack för en bra kväll! Nu ska jag nanna kudden hade!
mycket bra skrivet. att folk aldrig lär sig. sladda mitt framför en vakt är som gjort att polisen ska komma
Måste säga att det va riktigt fina bilar..men som sagt synd att farbror blå kom..men som det skrevs så skulle alla hålla sig lugna tills securitas hadde åkt från köpcentrumet men nej då..allt började med att en bmw e30 började sladda runt sen en supra och en bmw sen en bmw till och sist en skyline.. mycket tråkigt. men men det va trevligt ändå
här har ni lite bilder http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … 16&p=1 orka ej lägga upp alla bilder men men alla bilar som e med på foton finns det fler bilder av men jag tog dom som såg bäst ut