3303
Sök

Person efterlyses! claes carlén! - mörrum

109 Inlägg
30 maj 2009
Trådstartare
tjenare- tänkte höra om det finns någon här som sett/hört av denna personen då han har både min bil och mina pengar med mera. har inte hört av han på 2 månader och undrar om någon har sett/hört något.
mvh

obs: har pratat med advokat och polis. polisen kan inte göra ett skit säger dom och advokadon kliar sej i skallen. :S

7 100 Inlägg
30 maj 2009
varför har han din bil för?:S

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 982 Inlägg
30 maj 2009
finns en med samma efternamn i mörrum. eniro är din vän

109 Inlägg
30 maj 2009
Trådstartare
bmx skrev:
varför har han din bil för?:S

den fick en *lätt parkeringsskada* då det stod en hög med träd i vägen där jag parkerade. och då jag inte kan rikta eller plåta själv så fick jag lämna iväg bilen efter höga och goda rekomendationer ifrån 2 bekanta.

jag har sökt och ringt alla carlen i mörrum. inget svar någon stanns. som om hela hanns släkt har telefonfobi.

122 Inlägg
2 juni 2009
men hallå... du måste väll ha lämnat den till en firma ?? bara åka dit...

om du lämnar nykeln till en privat person så är det som att ge bort en sak och då står ingen för försäkringen....

What you doing?

Living the good Life!
585 Inlägg
2 juni 2009
Du måste ha lämnat in den till en riktig firma eller? Inte tror jag att han skiter i allt och hans företag bara för bilen.

Eller gjordes detta vid sidan om efter att du hörde att han var duktig, du lämnade säker bilen till honom på en plats som ni bestämde er för att träffas vid, säg till ifall det börjar närma sig...

When the flag drops, the Bullshit stops.

Sök