ett stort tack till polisen?? va e de för fel på dej de va dom grinigaste poliserna jag sett på en cruising gav oss spanskflagga:/
Va det ni med den gula volvon, jag såg det inte. Men jag frågade då sade nån att de i volvon hade gasat. De é la bra det, jag menar det är folkfest. Alltid när vissa dricker skall det vrålas, kasta flaskor, gasa så motorn är på väg å lossna eller bränna däck så ingen kan andas. Amatörer..
Crusing vad säger det, cruisa skall man göra å ha det trevlig.
Kanske er jag plåtade då, 2 snubbar satt ut igenom fönstret på en sån svart 740, nåja va la inte den enda svarta 740´n, de sade plåta mig å det gjorde jag, den bilden kommer också upp.
20 bilder till ikväll, sen rullar det på även MCG´s bil kommer upp, den vi hade upp. De var törstig, fulltank från Gbg, när vi kom upp hade vi halvtank, med en medelhastighet på 60-70km/t..
Kanske er jag plåtade då, 2 snubbar satt ut igenom fönstret på en sån svart 740, nåja va la inte den enda svarta 740´n, de sade plåta mig å det gjorde jag, den bilden kommer också upp.
du fick inte bild på en ford falcon -69? turkos med svarta flames? =O lite häck över den men xD
sen va gör massa sletna 740s på crusingar? ja vet ingen som gillar det då det är gamla bilar i mitt tycke som ska åka! okej att man tar sin volvo kör o ställer sig ngn stanns o sen går runt men palla verkligen showa med en volvo mot exp. en cadillac ?
du fick inte bild på en ford falcon -69? turkos med svarta flames? =O lite häck över den men xD
sen va gör massa sletna 740s på crusingar? ja vet ingen som gillar det då det är gamla bilar i mitt tycke som ska åka! okej att man tar sin volvo kör o ställer sig ngn stanns o sen går runt men palla verkligen showa med en volvo mot exp. en cadillac ?
Jag såg den, den stod framför oss. Nej jag tog nog ingen bild på den tyvärr, men vi fick en bild på en Falcon från 60-61.