haha nu ser det bra ut nu e de hårt så de e bara att fortsätta att forma det men min kompis va sjuk idag så orkar inte riktigt och så regnar de oxå.....men vad e de för sorts glasfiber man ska ha.....hittade massa olika på biltema....
det är aldrig försent, sluta upp med fogskummandet bara snälla, jag mår bara illa när folk använder det, det har man när man bygger hus, för du bygger väl inte en spoiler av gipsskivor?
har 2 komp polyuretanskum har även skivor av olika tjocklekar, med skivorna kan du bygga en front på nolltid och billigt polyester mattor
billigare och bättre kvalite än feltemas
du kommer inte ångra dig om du kommer hit och jag ger dig lite demonstration på vad och hur man kan göra.
ahh....skit samma:P testar detta först har ju fått skummet gratis ändå så men har du något annat till bilen ?
VA! detta får du inte missa. Adrian erbjuder dig hjälp och du tackar nej. Kontakta Adrian fort innan han ångrar sig, du har ju möjlighet att få massor med tips av en kille som har byggt massor med fina bilar. Sumpa inte denna chans!!!
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)