3087
Sök

Inför: NordicAudi swapmeet och träff och VW-träffen i Myckelby, dalarna 24-25 Juli 2009

32 Inlägg
14 juli 2009
Death_proof skrev:
fan va dagarna går sakta... men det e bra just nu. mosade en grävling med s2an under veckan så blir att handla o montera snarast..

Fan va jobbigt. Hoppas de hinner ordna sig. Då blir vi minst 2 från värmland iaf smile

Joas_86
14 juli 2009
Jag kommer lätt alltså big_smile Har knappt halv milen dit ! tongue

//Joas

87 Inlägg
14 juli 2009
Kur skrev:
Death_proof skrev:
fan va dagarna går sakta... men det e bra just nu. mosade en grävling med s2an under veckan så blir att handla o montera snarast..

Fan va jobbigt. Hoppas de hinner ordna sig. Då blir vi minst 2 från värmland iaf smile

ska fixa ihop bilen. kanske ska slå följe.? smile

Det är inte farten som dödar det är smällen. It*s not the fart that kills It*s the smell...

32 Inlägg
14 juli 2009
Death_proof skrev:
Kur skrev:
Death_proof skrev:

Låter bra de! smile Hm, jag kommer utsprungligen ifrån Fagersta som inte ligger många mil ifrån de är så ska nog dit eventuellt på torsdag redan om inte så vore de kanske trevligt smile

14 Inlägg
15 juli 2009
Hur länge håller det på den 25 ?
jobbar till 1 tror är det nå folk kvar då ?

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
15 juli 2009
Kommer nog inte, Krockar med Bollnäs Summer Meet träffen på Rusta-parkeringen smile

Audis in Scandinavia Crew

87 Inlägg
15 juli 2009
Kur skrev:
Death_proof skrev:
Kur skrev:

Låter bra de! smile Hm, jag kommer utsprungligen ifrån Fagersta som inte ligger många mil ifrån de är så ska nog dit eventuellt på torsdag redan om inte så vore de kanske trevligt smile

ok ok. åker upp lördag.. men annars syns vi där!

Det är inte farten som dödar det är smällen. It*s not the fart that kills It*s the smell...

Joas_86
15 juli 2009
NIKKELICIOUS skrev:
Kommer nog inte, Krockar med Bollnäs Summer Meet träffen på Rusta-parkeringen smile

Varför det ? Detta brukar ju vara på dagen ju, i Bollnäs är på kvällen om jag inte minns fel ?

Eller har jag fel på tider på AUDI/WV träffen ?

Kom till dalarna och visa upp bilen ! cool

//Joas

Ingen himmel är så blå som min
2 976 Inlägg
15 juli 2009
Cerwinski skrev:
Hoppas verkligen denna pärla dyker upp, men det låter ju lovande i tråden! smile
http://www.nordicaudi.com/php/forum/sho … d&sb=5

Du kan sluta hoppas, vi har fixat en biltrailer och en S**b får dra upp den. Eventuellt åker jag med där, eller så får min TT rastas ett par mil också smile  Får man äntligen se din fina Urquattro irl??

Någon mer från Skåne som ska upp? (kanske ingen som orkar sega med oss i 80-tempo förstås)

/Mattias

Fotograferare
86 Inlägg
24 juli 2009
Trådstartare
matteeee skrev:
Cerwinski skrev:
Hoppas verkligen denna pärla dyker upp, men det låter ju lovande i tråden! smile
http://www.nordicaudi.com/php/forum/sho … d&sb=5

Du kan sluta hoppas, vi har fixat en biltrailer och en S**b får dra upp den. Eventuellt åker jag med där, eller så får min TT rastas ett par mil också smile  Får man äntligen se din fina Urquattro irl??

Någon mer från Skåne som ska upp? (kanske ingen som orkar sega med oss i 80-tempo förstås)

Supernice! smile
Att döma av denna tråden och trådar på NA så lutar det åt STOR uppslutning i år!
Ja, urisen kommer finnas på plats smile

Varmt välkomna alla!

´76
82 Inlägg
24 juli 2009
Jag kommer åka förbi med tjejens Passat och titta lite, Är uppe i stugan just nu och den ligger i Hedemora kommun så jag har inte så långt till träffen smile

Hoppas bara vädret blir bättre än det var i natt, kom en 25mm regn...

Sök