3319
Sök

Davidsfarm (tips om Youtube-kanal)

31 Inlägg
3 juni 2009
Trådstartare
Hej jag skulle vilja rekommendera en person som heter David som är från Kanada. Han lägger upp en massa videos på YouTube varje dag, där han då både gör en massa roliga och sjuka saker med alla hans skrot bilar på hans bondgård och videos där han också visar enkla knep att fixa olika saker på bilar om man inte vill lägga ut så mycket pengar. Till exempel hur man kan laga hårt krökta ventiler på några minuter utan att behöva köpa nya.

Det är kul att se på hans galna saker om man till exempel inte har något att göra. Så för er som inte vet vem jag talar om och kanske är intresserade av att se lite gör följande...

(http://www.youtube.com/create_account)
(http://www.youtube.com/user/Davidsfarm)

1. Om ni inte redan är medlem på YouTube så gå in på länk Nr.1 så kommer ni till "bli medlem" sidan så ni kan prenumerera gratis på kanaler som till exempel "Davidsfarm" annars går det inte.

2. klicka på länken Nr.2 så kommer ni till hans kanal. Där ni sen trycker på det gula ikonen "Subscribe" som betyder prenumerera på engelska. Sen så fort David laddar upp någon ny video så kommer den upp på huvudsidan på YouTube om ni då är inloggade och sen är det bara och kolla.

(Ni kan också diskutera om Davidsfarm här)

2 182 Inlägg
3 juni 2009
Har följt Davidsfarm över ett år nu, en riktigt skön kille, skulle gärna åka ditt nån dag å leka lite på farmen big_smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

31 Inlägg
3 juni 2009
Trådstartare
Jo det vore riktigt kul !

2 182 Inlägg
3 juni 2009
Skulle kanske samla ihop ett gäng å invadera hans farm utan hans vetskap tongue Gorg invades Davesfam, har länge haft tanken å åka ditt en vecka eller två big_smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

535 Inlägg
3 juni 2009
Har också länge prenumererat på hans videor smile

Mycket roligt

Rättvikarn
142 Inlägg
3 juni 2009
Har penumererat på hans filmer sedan 2006 ungefär.  Förr hette det davesfarm men vart borttaget pga något klipp han la upp.. 

Alltid lika kul å se vad han hittar på! big_smile

If speeding is a crime, then i'm a criminal
Och Där Dog Tråden!

956 Inlägg
3 juni 2009
Har också kollat mycket på det. Tycker det är skit kul=)

Sök