CarpeDiem skrev:Snyggt jobbat
CarpeDiem skrev:Jag har annat att göra än att hänga på Garaget.org, därför var man inte online på 3 dagar
audienergy skrev:Jag går väldigt ofta in här och kollar samt kommenterar hur länge sedan var det du var inne hos mig
LeafBox skrev:audienergy skrev:Jag går väldigt ofta in här och kollar samt kommenterar hur länge sedan var det du var inne hos mig Typ 2h sedan Men jag är dålig på att kommentera
audienergy skrev:LeafBox skrev:audienergy skrev:Jag går väldigt ofta in här och kollar samt kommenterar hur länge sedan var det du var inne hos mig Typ 2h sedan Men jag är dålig på att kommentera Där sa du det vill man ha kommentarer så kanske att man ska bättra sig själv också
LeafBox skrev:audienergy skrev:LeafBox skrev:Typ 2h sedan Men jag är dålig på att kommentera Där sa du det vill man ha kommentarer så kanske att man ska bättra sig själv också Är inte att erkänna att man har ett problem första steget imot att bli bättre?
audienergy skrev:LeafBox skrev:Typ 2h sedan Men jag är dålig på att kommentera Där sa du det vill man ha kommentarer så kanske att man ska bättra sig själv också
LeafBox skrev:Typ 2h sedan Men jag är dålig på att kommentera
audienergy skrev:LeafBox skrev:audienergy skrev:Där sa du det vill man ha kommentarer så kanske att man ska bättra sig själv också Är inte att erkänna att man har ett problem första steget imot att bli bättre?Du har absolut rätt, det var fel av mig sorry
LeafBox skrev:audienergy skrev:Där sa du det vill man ha kommentarer så kanske att man ska bättra sig själv också Är inte att erkänna att man har ett problem första steget imot att bli bättre?
audienergy skrev:Där sa du det vill man ha kommentarer så kanske att man ska bättra sig själv också
JimmyAndersson skrev:Crousingar snart då Måste dra ihop ett gäng, nästa helg kanske?
JimmyAndersson skrev:ska du använda sommarfälgarna`nästa helg redan ?
skaunepauen skrev:Gått igenom hela tråden nu, riktigt schyst kärra du har! Var själv sugen på en Audi Coupé men ekonomin tillät inte