3440
Sök

Någon som som vet var man kan köpa en snygg vinge till en stylad Golf 3:a GTI ?

95 Inlägg
5 juni 2009
Trådstartare
Hejsan. Har en Golf GTI III 2.0 som är rätt så stylad, tänkte höra ifall att ni vet var jag kan köpa en snygg vinge till min bil? skicka gärna en länk också! tacksam för svar!
Senast redigerat av wedmark (5 juni 2009)

Smakar det så kostar det!

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
5 juni 2009
Skojar du?
Nä du ska inte ha den på taket.

German Engineering
9 083 Inlägg
5 juni 2009
Tycker att du ska låta bli att lägga på en aluminium vinge, det är så fult på Golf 3. Räcker med takvingen du har som är original på Golf GTi Mk3 smile

Vita fälgar tycker jag är snyggt på en svart bil så lacka gärna om de smile Ta väl hand om bilen och lycka till smile
Senast redigerat av CarpeDiem (30 juni 2011)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Saab älskare!
4 597 Inlägg
5 juni 2009
håller med CarpeDiem wink

FreddeK
5 juni 2009
jag håller med dom andra. skippa vingen. lacka fälgarna vita men lämna in till pulverlack så får du ett bra resultat! Less is more!

95 Inlägg
5 juni 2009
Trådstartare
Okej, tack så mycket för alla svar. Men jag tkr original vingen är så ful hmm

7 120 Inlägg
5 juni 2009
På med vingen, kommer bli skitbra smile

dARKiE
5 031 Inlägg
5 juni 2009
wedmark skrev:
Okej, tack så mycket för alla svar. Men jag tkr original vingen är så ful hmm

finns väl andra eftermarknadvingar anpassade till din bil som är lite längre/högre snyggare? istället för att sätta en stor osthyvel på taket? big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

95 Inlägg
5 juni 2009
Trådstartare
haha, jo det är sant! men har ni något annat tips än just denna vinge som kommer att sitta bättre på min golf smile? tacksam för svar.

379 Inlägg
5 juni 2009
wedmark skrev:
Hejsan. Har en Golf GTI III 2.0 som är rätt så stylad i svart, med aluminum fäljar och allt ihop. Tänkte höra med her ifall ni tkr jag ska he på denna på taket http://www.blueride.se/bakspoilervinge- … -1122.html , och ifall det skulle varit snygg att lacka fäljarna vita istället för att dom är grå till min svarta bil.

ja tycker inte man ska ha alu vinge men va vet jag
hade ja haft din golf så hade ja gjort fälgarna vita o haft en (Wv) logga på sido rutorna ca. 18"
lyckka till smile
mvh

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

jobbar påre
751 Inlägg
5 juni 2009
SÄTT inget... och absolut inte den där "osthyveln". de ser rent av förtaskit ut på ALLA bilar när dom sätter såna vingar.. sätt isf en diskret och inte allt för stor grej:S

95 Inlägg
5 juni 2009
Trådstartare
Sant. Men är det ingen som vet någon snygg vinge som man kan he på golfen då big_smile?

2 337 Inlägg
5 juni 2009
Lite för mycket vinge att hänga på en Golf 3:a, kan jag tycka. Kolla på Riegers sortiment, de har snygga bakrutespoilers.

95 Inlägg
5 juni 2009
Trådstartare
Tack för alla svar!
Senast redigerat av wedmark (5 juni 2009)

Sök