Ja tyvärr var det väldigt grov avsfalt vilket försämrade greppet betydligt, & grus på denna trots att vi försökte sopa bort det värsta. En fördel till rallybilarna faktiskt som har bättre erfarenhet av detta(grusunderlag)....men enligt tiderna så gick det inte snabbare för dom än någon annan. Tyckte detta gav mersmak & till nästa gång ska vi försöka förbättra på alla punkter vilket jag kan garantera då denna första gången endast var ett test med konbanan. Tror din bil Pierre hade gjort sig RIKTIGT bra på bankörning av det större slaget....kanske Nurnburgring....
Ja tyvärr var det väldigt grov avsfalt vilket försämrade greppet betydligt, & grus på denna trots att vi försökte sopa bort det värsta. En fördel till rallybilarna faktiskt som har bättre erfarenhet av detta(grusunderlag)....men enligt tiderna så gick det inte snabbare för dom än någon annan. Tyckte detta gav mersmak & till nästa gång ska vi försöka förbättra på alla punkter vilket jag kan garantera då denna första gången endast var ett test med konbanan. Tror din bil Pierre hade gjort sig RIKTIGT bra på bankörning av det större slaget....kanske Nurnburgring....
Alex
Kändes som att det enda vi gjorde på morgonen var att sopa banan Måste hålla med om att jag trodde att underlaget skulle hålla bättre kvallité... Käkade däck som bara f.. Där har vi något att förbättra till nästa gång. Tyckte ändå att det gick riktigt bra med tanke på att det var första gången som vi arrangerade den här typen av körning Men som sagt, förbättringar kommer att ske tills nästa gång.
Bra bilder, bara inte så många drifting bilder denna gång. Var synd at det regnet så mycke..
Tackar så mycket Bilderna som jag lagt upp är bara från konbanekörningen. Hade inte så mycket tid för att fota driftingen... Tråkigt med vädret på slutet. Hoppas på bättre tills nästa gång
Som Kickingshit sæger så hade det vart kul o se några bilder med lite slutartid med før o få lite mer fartkænsla. Men dom bilderna du tog var vældigt bra måste sægas!
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!