Vi är ett gäng med japsare som tänkte dra en liten runda i Göteborg, vi tänkte mest åka och väsnas sen eventuellt ta lite bilder och tjöta skit. Alla är välkomna såklart men desto snyggare bilar desto bättre.
Dom som vill hänga på kan ringa 0733742477 eller komma in till Barken Viking/ Parkeringen under götaälvbron kl 20:00
Såhär såg det ut senast
Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Ojoj, gick det lite vilt till? jaså inte nån?? kommer ni på torsdag då?
Vi äger mindre gummi iaf, det är en sak som är säker haha. Jodå jag tänkte kika ut, pajjade dock en slang till intercoolern idag så måste jaga tag på siliconslang först bara.
Ingen leder nånstans!
Fan att jag inte kolla upp detta innan. ;( Varför ringde du inte? i inte min bil bra nog eller?
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Vi äger mindre gummi iaf, det är en sak som är säker haha. Jodå jag tänkte kika ut, pajjade dock en slang till intercoolern idag så måste jaga tag på siliconslang först bara.
Okej, hoppas du hinner fixa det! hade hoppats på att kunna få några fina bilder igen!
Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....
Okej, hoppas du hinner fixa det! hade hoppats på att kunna få några fina bilder igen!
Jodå bilder lär det bli, nästan så man skulle kunna ta betalt
Ingen leder nånstans!
Jodå bilder lär det bli, nästan så man skulle kunna ta betalt
Inga problem! Det är det faktiskt värt, helt ärligt!
Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....
såg dig vid munkebäck vid 20 tiden idag, det låg en grå 850 framför dig
kanske var lite sent ute me infot kanske det var df folk inte kunda komma för dom missa att kolla
Va de du som hade vit text på tröskeln och vinglade iväg på 70 vägen? Hade en kompis bakom som fastnade bakom nån miljöbil så fick låta dig vingla iväg ensam till svingeln.
Ingen leder nånstans!
kanske var lite sent ute me infot kanske det var df folk inte kunda komma för dom missa att kolla
Va de du som hade vit text på tröskeln och vinglade iväg på 70 vägen? Hade en kompis bakom som fastnade bakom nån miljöbil så fick låta dig vingla iväg ensam till svingeln.
Nej det var inte jag men jag såg din mazda å en grå 850 bara måste ha vart dig
Nej det var inte jag men jag såg din mazda å en grå 850 bara måste ha vart dig
Jo...tror inte de finns så många röda rx7or i götet...två?
Ingen leder nånstans!
Ja det var en bra spännande kväll! Hehe... Och tack sypher, det är en grym bild! Men all ära till Vollez,,, han är kung med kamran! (och i rondellerna)