3252
Sök

Video på kille som "Löser" rusningstrafik

Meister
6 763 Inlägg
9 juni 2009
brelasten skrev:
camaro67 skrev:
brelasten skrev:
hatar sånt folk som er, när ja kommer från jobbet i 200 blås o verkligen vill hem skulle ja helt seriöst kunna trycka er av vägen, bort me körkortet förhelvete!  skiter seriöst blankt i er som kommer skriva att ja beter mej omoget som kör så här, vill ja hem, köra 200 på en 90 sträcka så är väl det upp till mig? och ni som endå säger att ja ska akta barn och dyligt, släpp inte ut dom på vägen då? ja fick fan inte leka på gatan när ja var liten, släpper ni ut era barn på e18 tex får ni väl skylla er själva om nån kör över dom också? aja, ni får göra vad ni vill, kommer ja o nån kastar sej ut framför o bromsar trafiken så kör ja in i honom/henne.. sen drar ja en så kallad smitning hoppas kräket har trafik försäkring så den inte får ut ett piss, har ja nån halvfull polare iframsätet så kanske han kastar en tegelsten eller annat hårt i framrutan! tänk på det nästa gång ni lägger er framför och försöker få trafiken o flyta på bättre.. finns fler en jag som resonerar så här! O.B.S. ja kör en silverfärgad C-klass! / Emil

Du va en jävligt hård snubbe. Om du kör in i någon som åker 90 när du kommer i 200 så lär du få jävligt svårt att smita.

jo men måste ja bromsa så kan ja ju åka upp jämsides och trycka honom i räcket..  + är man några stycken i bilen som när vi åker från jobbet tex så kan man köra om o rent ut sagt preja honom o säga att det var han som fick spel o preja mej, sitter han själv i bilen så är vi 4 mot 1, vem tror du polisen skulle tro på??

De gör en tekniskundersökning och ser att de va en idiot i en merca som har fått ett anfall eftersom att han inte tagit sina tabletter somförsökt ta livet av en ärlig männsika.. Ska du göra likadant om du får bromsa för en tradare?

274 Inlägg
9 juni 2009
FireTraXX skrev:
brelasten skrev:
helt seriöst så orkar ja inte koncentrera mej, har jobbat 12 timmarspass idag, när ja åker hem från jobbet så kör jag som jag gör? är det trafikstockning skiter ja blankt i? möter jag en bil så kör ja om på insidan, sen sånna jävla nollor som er som kanske har drömt om o bli polis har ja noll respekt för helt enkelt, som förra veckan så kom ja utanför marieberg min trötta skoda diesel, tröttaste bil ja haft.. när ja kommer upp i 150 så ligger ja kvar där, så kommer en sån där moralfågel som du och lägger sej i vänster filen i sin trötta pickupp med släpkärra??? vafan har han där o göra? eller som lastbilarna? när ja kom o blåste hem från england för lite drygt en månad sen på autobahn så såg jag verkligen vad det är som stör trafiken, det är alla pantade jävla lastbilschafförer, dom skiter blankt i om man kommer i 200 och bara kastar sej ut för att köra om en jävla fiat? han kan gott ligga kvar me alla andra som vill/ska köra i 70? som du tillexempel firetraxx, va ska du me en 1.8t till igenkligen? köpte du inte en 1.6 istället om du ska ut o fisköra som en 80 åring? eller kanske en miljlöbil me tanke på att du/ ni ville värna om miljön???

Du har alltså fortfarande inte lärt dig läsa?

Nej..
du trodde helt seriöst att du skulle få mer brudar för att du säger att det är turbo i bilen va? haha köp din 1.6 istället så kanske du kan ställa upp som volontär på nå ålderdomshem nån stans, slipper du känna dej stressad med tanke på ditt låga tempo?

fyllo

1 772 Inlägg
9 juni 2009
Bara jag som fortfarande vill se videon?

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

274 Inlägg
9 juni 2009
camaro67 skrev:
brelasten skrev:
camaro67 skrev:

Du va en jävligt hård snubbe. Om du kör in i någon som åker 90 när du kommer i 200 så lär du få jävligt svårt att smita.

jo men måste ja bromsa så kan ja ju åka upp jämsides och trycka honom i räcket..  + är man några stycken i bilen som när vi åker från jobbet tex så kan man köra om o rent ut sagt preja honom o säga att det var han som fick spel o preja mej, sitter han själv i bilen så är vi 4 mot 1, vem tror du polisen skulle tro på??

De gör en tekniskundersökning och ser att de va en idiot i en merca som har fått ett anfall eftersom att han inte tagit sina tabletter somförsökt ta livet av en ärlig männsika.. Ska du göra likadant om du får bromsa för en tradare?

har faktist tänkt på den där, man kan ju följa efter honom tills han stannar och helt enkelt slå sönder bilen för honom, kanske kasta en tegelsten iframrutan?, ev ringa hans chef o säga att han kör rattfull?
tror det finns rätt så många alternativ om hur man kan göra det smidigtast, ska ta en rejälfunderare på den där..

fyllo

"Ijenkligen"
786 Inlägg
9 juni 2009
brelasten skrev:
igenkligen

Hoppas du kör bättre än du stavar yikes

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

291 Inlägg
9 juni 2009
NordstromJ skrev:
Bara jag som fortfarande vill se videon?

Nej... hmm

Kokar ris
923 Inlägg
9 juni 2009
jag vill se videon och brelastens omkörningar e4an vid 5 tiden smile

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

398 Inlägg
9 juni 2009
Nej ,jag vill också se den men det är ju någon som ska visa sig "cool" och säga att han leker michael schumacher på vägarna...

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!

7 Inlägg
9 juni 2009
ja han är då fan inte normal

www.LynxTalk.se
420 Inlägg
9 juni 2009
Kan ingen moderator rensa upp lite här!?

Hade för övrigt också viljat se filmen.
Kan ju tillägga att det kan vara bra att bromsa upp trafiken lite, under rätt omständigheter.

Skruvar hellre i skotrar!
www.LynxTalk.se -Sveriges största märkesforum för snöskotrar!

4 005 Inlägg
9 juni 2009
rickardkvist skrev:
ja han är då fan inte normal

Jag tror bredlasten har inlett en väg att bli delreggad ur garaget.org, medvetet.

Administratör
11 915 Inlägg
9 juni 2009
brelasten är avstängd i två veckor pga dåligt (och omoget) uppförande.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

4 005 Inlägg
9 juni 2009
RannerKing skrev:
Kan ingen moderator rensa upp lite här!?

Hade för övrigt också viljat se filmen.
Kan ju tillägga att det kan vara bra att bromsa upp trafiken lite, under rätt omständigheter.

Jag såg motsatsen av filmen från topgear, där de försöker få alla förare på en motorväg att köra så nära varandra som möjligt. Verkade som om de var fullkommligt övertygade att gasa-stop-gasa var det effektivaste sättet MOT köer.? konstigt.

Volvoskadad
6 017 Inlägg
9 juni 2009
spookyspook skrev:
I örebro just nu så bygger dom om så det bildas köer... O alltid e det idioter som ska tränga sig så vi andra måste stanna för att dom ska in i ledet igen..blir så jävla förbannad.

Ja grymt irriterande med alla som ska längst fram och sen tränga sig in!

Jonas

www.LynxTalk.se
420 Inlägg
9 juni 2009
Linuslinje: Det kan vara mycket möjligt, men det man vinner i tid kan nog inte mätas i det man vinner på bränsleförbrukning/ utsläpp.
Senast redigerat av RannerKing (9 juni 2009)

Skruvar hellre i skotrar!
www.LynxTalk.se -Sveriges största märkesforum för snöskotrar!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
9 juni 2009
cenoxide skrev:
jag vill se videon och brelastens omkörningar e4an vid 5 tiden smile

Haha, då är vi två tongue

Jonas

Fri fart för ett fritt folk!
14 128 Inlägg
9 juni 2009
spookyspook skrev:
I örebro just nu så bygger dom om så det bildas köer... O alltid e det idioter som ska tränga sig så vi andra måste stanna för att dom ska in i ledet igen..blir så jävla förbannad.

visst är det förjävla drygt att se alla puckon i vänsterfilen som gör att det blir otroligt oroligt i kön
bara för att några tror dom är så mycket bättre än alla andra som rättar sig i ledet

tror inte jag åkt förbi på motorvägen vid rusning som inte någon olycka hänt..en dag så hade 2olyckor hänt på 1km varav en bil stog tvärsöver vägen fastkilad under fronten på en lastbil smile

Kör fort så hinner inget hända...

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
10 juni 2009
brelasten skrev:
hatar sånt folk som er, när ja kommer från jobbet i 200 blås o verkligen vill hem skulle ja helt seriöst kunna trycka er av vägen, bort me körkortet förhelvete!  skiter seriöst blankt i er som kommer skriva att ja beter mej omoget som kör så här, vill ja hem, köra 200 på en 90 sträcka så är väl det upp till mig? och ni som endå säger att ja ska akta barn och dyligt, släpp inte ut dom på vägen då? ja fick fan inte leka på gatan när ja var liten, släpper ni ut era barn på e18 tex får ni väl skylla er själva om nån kör över dom också? aja, ni får göra vad ni vill, kommer ja o nån kastar sej ut framför o bromsar trafiken så kör ja in i honom/henne.. sen drar ja en så kallad smitning hoppas kräket har trafik försäkring så den inte får ut ett piss, har ja nån halvfull polare iframsätet så kanske han kastar en tegelsten eller annat hårt i framrutan! tänk på det nästa gång ni lägger er framför och försöker få trafiken o flyta på bättre.. finns fler en jag som resonerar så här! O.B.S. ja kör en silverfärgad C-klass! / Emil

Vi snackar ju RUSNINGSTRAFIK HÄR annars.

Edit: Såg nu att han är avstängd, det är lika bra.
Senast redigerat av FL3JM (10 juni 2009)

Golfare
164 Inlägg
10 juni 2009
NightCruiser skrev:
Jag gör så när jag kör i köer med lastbilen, istället för en massa start och stop letar jag upp en annan lastbil och så lägger vi oss jämsides med varandra, alla chaufförer vet detta knepet, sen lägger vi oss i en lagom hastighet så köerna framför oss försvinner och köerna bakom oss flyter på bra.

Men som FL3JM säger, det finns gått om idioter som ska klämma sig imellan och smita före för just DOM har så helvetes bråttom...
Trist.

Mvh

har jag uppfattat detta rätt, tex ligger ni bredvid varandra på motorvägen?
en i högerfältet och en i omkörningsfältet?

Sök