Hejsan. har orginal sterio i v70in men får inte radion att funka band och cd funkar utmärkt men inte ett ljud från radion nån som vet vad det kan vara? tacksam för svar.
Jo, det var det jag menade. Många brukar slå på AM och säger att det inte fungerar. Har du provat olika kanaler då?
Vissa kanaler fungerar inte över hela Sverige så att säga. Är inte så insatt, men kanske kan vara de?
/A
jag har sätt den på atomatisk sökning men den hittar ingenting och provat med manuell sökning på dom kanaler jag vet skall finns. det är som om antenen är helt borta men den sitter i så fattar inte riktigt vad det kan va.
Samma sak hände på farsan v70 att radion bara dog en vacker dag. Det var själva huvudenheten som var pajj. Han bytte mot en eftermarknads huvudenhet så funkade allt som det skulle igen.
Samma sak hände på farsan v70 att radion bara dog en vacker dag. Det var själva huvudenheten som var pajj. Han bytte mot en eftermarknads huvudenhet så funkade allt som det skulle igen.
okey. kanske skulle ta och kolla efter ny men så himmla gött när man har cd växlare i själva cd grejen. funkar alla högtalare fortfarande om jag byter? har ju det stora ljudsystemet med surraond
Har du en extern CD-växlare som ligger i skuffen, eller har du själva växlaren i stereon?
Om du fortfarande vill kunna använda växlaren så köp en stereo med växlarutgång :)
/A
själva växlaren äri sterion den sitter inte i skuffen.
Så du menar att du kan köra in tex 5 skivor i spelaren fram ?
/A
ja har man 900 eller 901 stereon så har man en 3 cd växlare inbyggt i stereon
Ivarsson_740turbo skrev:
FreakY skrev:
fadern min har också stora ljudpaketet och alla högtalare funkar som dom ska :) Så några problem ska det nog inte vara på så sätt om man byter huvudenhet :)
okey det va bra de. :D
om han har stora stereon med suround ljudet så funkar inte center högtalaren då den drivs av huvudenheten orginal medans dom övriga drivs av ett slutsteg.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.