T-RÖD skrev:
Ser riktigt nice ut det där. Och bra att du äntligen förstått att basen ska tillhöra resten av systemet
Men det borde fan vara straffbart o ha sån lättmekad bil som vectra och med så grymt mycket plats.
Ang midbasarna. Så varför ska du ha dom kvar? Är det inte bättre o köra på 5,25" systemet i brädan. Och basen i handskfacket. Sen aktiv delning och tidskomp på det. Midbasarna kommer ju ändå inte göra någon nytta där. Dels pga avståndet och dels att dom kommer mest spela för benen.
Ang diskanterna ja såg på någon bild här. Varför har du dubbla? Och hur kom du fram till den plaseringen?
Annrs jätte sjyst bygge. Och du kommer garanterat vara klar tidigare än ja..
Lycka till mannen..
tack
Ja de är skönt med bra plats.
ja dem ska vara kvar som ja svarat för :p jag vill ha dem, de ska spela midbas. varför? varför inte? kommer ha ett audison bit1 så de kommer fungera. och dem kommer flyttas närmare varandra och vinklas rätt. var inte orolig:) sub kommer att spela till 50hz sen mid 50hz ->
dubbla för att de var dubbla i kittet
o för att testa. jag vet va de innebär så de behövs ej förklaras.
men allt måste prövas.
hehe, ja jag kanske blir klar innan. men ja har lite dämpning kvar under instrumentpanelen. Resten av bilen är dämpad totalt. me mattor/dämpmassa osv.
vi får väl se hur de blir, tvivlar inte på amegat. ska bygga lådor till dem med under instrumentpanelen. det ska vara optimalt.. (har du lådor till dina?)
ja kan koppla ur midbasarna om de krävs då när ja kommer tävla.
de beror på hur de kommer låta, men innan jag testat så kommer dem vara kvar. sen ska ju allt kläs med.
och du, jag ska fortfarande ha lack på den.
och 19" så ja har jobb kvar.