Tjena. jag måste få lite tips tänkte ja. Ska lacka bilen vid midjelisterna och ner i någon sjyst färg men förutom svart kommer ja inte på någon. Skulle ja kunna få lite bra ideer om vad som skulle kunna passa. Det är en röd volvo 940. /Rickard
jag tycker svart är bra tror inte det blirr så fint om du målar rött. Sen om du målar någon annan färg ser det nog cp ut liksom. eller vitt skulle kanske bli snyggt
Tjena. jag måste få lite tips tänkte ja. Ska lacka bilen vid midjelisterna och ner i någon sjyst färg men förutom svart kommer ja inte på någon. Skulle ja kunna få lite bra ideer om vad som skulle kunna passa. Det är en röd volvo 940. /Rickard
Varför inte bilens färg? Och varför ska du lacka, är det skadad lack, rost eller vill du bara förändra utseendet?
Personligen tror jag att svart blir det bästa om du nu ska lackera det i en avikande färg.
När jag ser "äldre" bilar med en annan kulör under list så går kopplar jag ihop det med någonting negativt.. Typ en taskig rost lagning som döljs med svart spray färg.. man ser ju hyfsat ofta äldre bilar som är svarta under listerna och det brukar ju vara skrot högar.
Alltså.. vill du ha det så, visst kör på. Det är ju din bil och du som bestämmer. Jag tycker bara att det ser lite billigt ut.