tycker det är lite surt med att det är en söndag men det är jag.. Lördag kvällar hade varit perfekt enligt mig!
Det är sant, är väl bättre att köra det nån lördagkväll som du säger Träffas och snacka lite, sen får man väl köra en runda kanske. Finns ju tyvärr inte så många bra platser för lek
tycker det är lite surt med att det är en söndag men det är jag.. Lördag kvällar hade varit perfekt enligt mig!
Det är sant, är väl bättre att köra det nån lördagkväll som du säger Träffas och snacka lite, sen får man väl köra en runda kanske. Finns ju tyvärr inte så många bra platser för lek
Hehe man får ju köra runt lite å leta (: Det finns alltid nått ställe Men Lördagkvällar hade verkligen varit perfekt!
Hehe man får ju köra runt lite å leta (: Det finns alltid nått ställe Men Lördagkvällar hade verkligen varit perfekt!
bara folk kommer så spelar det ju ingen större roll vilken dag det är men verkar vara dåligt intresse
Bättre jag fråga här och nu! Vilka är sugna på att köra en Ljungbyträff i år? Och vilka kan tänka sig att hjälpa till i år?
MVH Thimmy
Jag är riktigt sugen på det Har varit bra de två senaste åren. Trots att det regnade sist. Kan säkert hjälpa till med något också om det behövs
Ja de har varit en väldigt lyckad träff dom andra åren. Men ska man köra den i år så får de vara fler från Ljungby som ställer upp och hjälper till.
MVH Thimmy
Ok, ja det krävs ju några stycken De som hjälpte till förra året är inte sugna då? Ska höra med fler om de kan tänkas hjälpa till Nått speciellt som det behövs hjälp med? Så vet man lite