2810
Sök

Helsingborg: Polisen haffar ALLA bilar gående mot Stattena på Hävertgatan! (bild)

Avstängd
268 Inlägg
15 juni 2009
Trådstartare
Körde nyss en runda genom stan och kommer in på Hävertgatan.
Framför kör en polis buss. Parkeringen där dom tar in alla bilar var TOTALT tom.
Men eftersom ja va nyfiken så kollade jag efter vad dom skulle göra.

De är allmänt en kontroll och man blir stoppad i ca 10 min. tippsar så ni slipper detta wink

Detta är endast för att tippsa och ingen stor nyhet...!

http://img7.imageshack.us/img7/559/foto1879.jpg

Dom haffar precis ALLA bilar. Därefter när parkeringen är full så kliver konstapeln som haffar bilarna in.

http://img29.imageshack.us/img29/4788/foto1875.jpg

Undvik den gatan om du vill spara tid. Annars kan du ha kul och göra de endå! wink

Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3

Amatör
320 Inlägg
15 juni 2009
Vad är det för kontroll, syfte?

/A

Redlinefoto
259 Inlägg
15 juni 2009
Så var det i Gråbo med dom stoppade alla som körde förbi det var hur mycket poliser som hellst  dom stod även med lasern och mätte bilar som kom...

Blev skit rädd när jag inte såg en tjej så i busken med lasern fast dom stoppade inte mig :S måste ju ha tur ibland med tongue

MVH Fredrik
Redlinefoto snart med hemsida :) när jag orkar pilla med det :P

Fri fart för ett fritt folk!
14 124 Inlägg
15 juni 2009
hoppas ni satt och åkte runt och runt och blev invinkad hela tiden
hade jag gjort bara för att ha roligt smile

Kör fort så hinner inget hända...

3 235 Inlägg
15 juni 2009
Säkert nyutbildade studenter som får lära sig skriva rapporter.
Upplevde samma sak här i Oslo för ett par veckor sedan, då var det runt 50 poliser ute på vägen, och de stoppade verkligen ALLA. Av någon anledning stoppade de dock inte mig...

Avstängd
268 Inlägg
15 juni 2009
Trådstartare
Kaxiga apor.. Säkert nya. Var på en ute festival någonstans i Sverige.. Och då snackade jag med en polis som jobbat i 10 år.. Schysst som fan.. Så jag frågade "Ursäkta jag har bara en fråga"... då ja ville fråga syftet i de hela.

Svar: "Nej de får du göra någon annan gång. Vi arbetar här om du inte ser de." Med värsta nonchalanta tonläget, kaxig blick, näsan i vädret och trodde han va värsta coola snuten...

Fyfan. Palla polisen asså. Dom borde lära sig att inte vara så j***a spydiga.. wink

Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3

Kanon..
1 473 Inlägg
15 juni 2009
doch skrev:
Kaxiga apor.. Säkert nya. Var på en ute festival någonstans i Sverige.. Och då snackade jag med en polis som jobbat i 10 år.. Schysst som fan.. Så jag frågade "Ursäkta jag har bara en fråga"... då ja ville fråga syftet i de hela.

Svar: "Nej de får du göra någon annan gång. Vi arbetar här om du inte ser de." Med värsta nonchalanta tonläget, kaxig blick, näsan i vädret och trodde han va värsta coola snuten...

Fyfan. Palla polisen asså. Dom borde lära sig att inte vara så j***a spydiga.. wink

Du borde växa upp.

356 Inlägg
15 juni 2009
doch skrev:

Så bara för att du träffade en grinig polis så dömer du ut hela kåren?

CORRADOÄLSKARE
205 Inlägg
15 juni 2009
leksak skrev:
doch skrev:

Du borde växa upp.

ja det är väll inget fel på att dom kollar lite bilar (eller mycket bilar). åker säkert dit nått rattfyllo eller nån knarklangare och det är väll bara bra...

Kolla min projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=1290219#p1290219

Kanon..
1 473 Inlägg
15 juni 2009
thell_gti skrev:
leksak skrev:
doch skrev:

Du borde växa upp.

ja det är väll inget fel på att dom kollar lite bilar (eller mycket bilar). åker säkert dit nått rattfyllo eller nån knarklangare och det är väll bara bra...

Precis, vi ska vara jääävligt glada att de tar in bilar sådär.
De får garanterat bort ett par stycken olämpliga förare från vägen varje gång.

501 Inlägg
15 juni 2009
Poliser kan vara kaxiga ibland... men så länge man sköter sig brukar dom inte jävlas...

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

Sök