3263
Sök

Varningslampa i V40 2,0T 99

2 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
Varningslampan med en symbol som ser ut som en motor lysers plötsligt. Någon som har en aning vad det kan vara? Bilen går som en klocka så det är inget som märks. Hur släcker man den?
Mvh/Stefan

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
16 juni 2009
kolla instruktionsboken brukar ju stå vad alla symboler betyder

Blyfot och motor dödare
388 Inlägg
16 juni 2009
STCA skrev:
Varningslampan med en symbol som ser ut som en motor lysers plötsligt. Någon som har en aning vad det kan vara? Bilen går som en klocka så det är inget som märks. Hur släcker man den?
Mvh/Stefan

om det är denna du menar så är det servis lampan. http://image.hondatuningmagazine.com/f/honda-tips-advice/check-engine-light/8132406+w640+cr1+re0+ar1/check-engine-light.jpg
Senast redigerat av _Butcher_ (16 juni 2009)

Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...

2 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
Instruktionsboken säger nada.. annat än vad lampan är till för, så där få man inge hjälp.
sad

8 Inlägg
16 juni 2009
STCA skrev:
Mvh/Stefan

Åk till någon verkstad och fråga om dom kan läsa felkoder men fråga först hur mycket dom vill ha för att göra detta vissa vill ha hemska summor men sen finns det dom som gör det gratis eftersom det tar ca 2min .

224 Inlägg
16 juni 2009
det kan vara något fel på motorn så den skickar fel singnaler:S
En polares lampa började också lyssa och det va bara för den läckte lite i servon:S

Sök