3861
Sök

Devil eyes till volvo ..

87 Inlägg
18 juni 2009
Trådstartare
Hej hej, har sett att det finns Devil eyes till volvo .. tänkte kolla mer er om ngt vet iaf dem är bra, lätt att smälla på , ingen fara vid besiktning osv ..  allt av intresse..

devil eyes : http://www.scstyling.com/default.aspx?m … rodid=7789
Senast redigerat av pHeeL (18 juni 2009)

Team740
211 Inlägg
18 juni 2009
S ju E-märkta, då är dom väl godkända för gatbruk har jag för mig ?

Burn Rubber Not Your Soul

87 Inlägg
18 juni 2009
Trådstartare
Jo dem är juh det ... visste iofs redan det , att dem går igenom besiktning men det jag mest vill ha svar på är ifall det är massa krångel o få dit dem ...

tack för svar ;D

Team740
211 Inlägg
18 juni 2009
det är det nog inte, är väl såna där "bolt-on" men jag tror det var lite krångel med blinkersern på dom modellerna men är inte säker, annars var det rätt lätt. Gjorde det på min svågers gammla bil.

Burn Rubber Not Your Soul

118 Inlägg
18 juni 2009
Bytte hela lykthusen på min gamla V40 då reflektorerna i de gamla va kassa.. ska gå med lite krångel om man itne vill ta bort fronten.. jag och polaren gjode det på en kväll.. tadet lungt bara så du inte sabbar reflektorerna i de nya husen smile GL

allt är till salu för rätt pris..

118 Inlägg
18 juni 2009
btw..en annan sak du bör kolla är ju om det behövs nån slags adapter till de nya lyktorna.. brukar finnas på hemsidan också.. annars är det ju bara att skicka ett mail och fråga

87 Inlägg
18 juni 2009
Trådstartare
tack .. ahh ska nog ta dem för mina som sitte rpå ny är tydligen kassa o gick ej genom besiktningen .. sad

på hemsidan står det att adapter medföljer.. big_smile big_smile

118 Inlägg
18 juni 2009
pHeeL skrev:
tack .. ahh ska nog ta dem för mina som sitte rpå ny är tydligen kassa o gick ej genom besiktningen .. sad

på hemsidan står det att adapter medföljer.. big_smile big_smile

Bra.. ett annat tips är att volvobilar sitter till hälften ihop med clips.. så när du ska ta dän blinkisen är det en bult ovanfrån sen bara att peta och dra ut försiktigt.. till det smäller.. och du tror att det gick åt helvete.. men senare förstår att det visst skulle vara så=)

87 Inlägg
18 juni 2009
Trådstartare
oki , ahh tack för tipset.. big_smile

får se hur det går wink

Sök