3579
Sök

Bara jag som inte är bakis?

3 714 Inlägg
20 juni 2009
Kan vara stolt och säga att man inte drack en enda droppe alkohol igår  big_smile
Så ingen baksmälla här heller

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

12 086 Inlägg
20 juni 2009
Bakfylla hade man när man va nybörjare, man lär sig vad och hur mkt man tål. Jag vakna med lite dåsighet som vanligt eter en fest, men de går över efter lite mat smile

1 854 Inlägg
20 juni 2009
dyngbakis......

1 002 Inlägg
20 juni 2009
Jobbade hela kvällen/natten..

...

FreddeK
20 juni 2009
inte bakis nej=) var lite chaufför igår så man är ju plus på kontot istället...jippi! men jag dricker inte annars heller så...

OEM <3
6 957 Inlägg
20 juni 2009
Känns som midsommar likaså nyår är lite överskattade vad gäller drickande?

OEM <3

1 785 Inlägg
20 juni 2009
nitrox skrev:
Jahaja är det bara jag som tog det lugnt igår och höll sig borta från statens dödliga dödsdrog? tongue

Iof dricker jag aldrig annars heller men känns extra bra just idag att slippa bakfylla:P

Hur kan du uppskatta att inte vara bakis om du inte vet hur det känns hehe?

De kan väl lägga ner systembolaget i 6månader och se vad som händer! Att folk kör rattfulla borde vara argument nog att göra spriten olaglig.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

BECE
147 Inlägg
20 juni 2009
Drack inget annat förutom cola igår smile

Ingen minns en fegis.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 juni 2009
Jag drack rätt friskt igår och är endå inte bakis idag, så ja, jag slapp också bakfyllan..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 854 Inlägg
20 juni 2009
onej84 skrev:
dyngbakis......

Återställare är botemedlet cool

Allmänt envis
12 512 Inlägg
20 juni 2009
Blev inte till att dricka en droppe igår...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

schtek
478 Inlägg
21 juni 2009
bara jag som e full?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
21 juni 2009
Alister skrev:
bara jag som e full?

Haha lite smålullig är man här.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

831 Inlägg
21 juni 2009
Jo det blev lugnt här också. Eller utan alkohol i alla fall. Jävla spritsamhälle vi lever i, inte en kotte nere på stan idag när man letade någonstans att ÄTA!

Defloratör.
641 Inlägg
21 juni 2009
Trådstartare
dbjanoz skrev:
nitrox skrev:
Jahaja är det bara jag som tog det lugnt igår och höll sig borta från statens dödliga dödsdrog? tongue

Iof dricker jag aldrig annars heller men känns extra bra just idag att slippa bakfylla:P

De kan väl lägga ner systembolaget i 6månader och se vad som händer! Att folk kör rattfulla borde vara argument nog att göra spriten olaglig.

tro mig jag har varit bakfull . därför jag slutade dricka. fifan!

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
21 juni 2009
nitrox skrev:
dbjanoz skrev:
nitrox skrev:

tro mig jag har varit bakfull . därför jag slutade dricka. fifan!

Din programering är underlägsen !

Själv är man näst intill en prodrinker, så jag söp ner min egen röv för att visa den legendariska hårdheten som finns hos de få spartaner till hårdrockare idag, o ja det funkade ju faktiskt skitbra, slog dock inte mitt rekord på 21 mariestad, men var bra närma hahah HEIL AA !

Ps ja givetvis sitter jag o dricker nu också, viktigt man skall aldrig svika flaskan !

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

804 Inlägg
21 juni 2009
dbjanoz skrev:
nitrox skrev:

Det har testats förr med spritförbud och det fungerade inte, folk drack ändå och svarta marknaden växte sig otroligt stor.
Det har även testats på andra droger i runt 80år nu, men drogkonsumtionen minskar inte när det är illegalt.
Däremot, alla vet ju att Holland har färre dödsfall pga. sin politik än bla. drömlandet sverige. Men i portugal där personligt bruk av all narkotika varit avkriminaliserat sedan 2001 har användandet av alla droger minskat och de som tidigare var förpassade till gata/fängelse får nu vård och blir rehabiliterade istället och de som var nyfikna på det förbjudna tidigare får istället faktabaserad info istället för propagandan vi utsätts för.

Så även om jag hatar nikotin som är Den giftigaste drogen i världen (1g nikotin tar livet av 20 män) och nikotin under 2008 låg bakom 5,4miljoner dödsfall enligt WHO så ska det inte förbjudas! För förbud leder till ökat missbruk och förtryck av medmänniskor för något som till störst del skadar brukaren själv.

502 Inlägg
28 juni 2009
Blir oftast rejält bakis när jag druckit. Men har en god vänn till mig som aldrig blir bakis... hur mycke han än dricker... helt sjukt.

8 156 Inlägg
28 juni 2009
Jag har aldrig haft en riktigt bakfylla. Däremot var jag lite seg efter en strapats i Vitryssland där man försökte supa mig under bordet...
När dom andra däckar så brukar jag nyktra till wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

234 Inlägg
28 juni 2009
Jag är alltid nykter nu mera, roligare att köra bil än att dricka cool
Sen att en massa fullt folk vill ha skjuts hit o dit är väl ok, för bensinmätaren går ju plus big_smile

Motorcyklar <3

Sök