tips på bil?

R_AWD
18 april 2006 · 23 Inlägg

tjena behöver tips på bra bil.. hade en Porsche 993 Twin Turbo innan ,men hade inte råd att ha kvar den precis fyllt 20 ... så nu sitter man med 670 000 i fickan och funderar på ny bil ..


nu är frågan om ni har tips på en bra gat-bil ??

Bara för jag har snyggare och fetare bil än dig ;)
sprox
18 april 2006 · 425 Inlägg

var det int du som skulle dra alla md din bil varför kom du inte till jönköping då?

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?
Volvo 940 Turbo "Nian" (1995)
VW_Jens
18 april 2006 · 608 Inlägg

köp en bil för hälften av pengarna så har du råd att ha kvar den wink
finns många fina bilar för de pengarna!vet inte vilken som ja ska sätt som exempel. finns så många fina tongue

old volkswagens never die,they just get lower:D
Audi S4 (2006)
R_AWD
18 april 2006 · 23 Inlägg

sprox skrev:
var det int du som skulle dra alla md din bil varför kom du inte till jönköping då?

Andledningen var att jag fick ett bud på bilen och kände att jag inte skulle få ett högre bud så tog det !

Bara för jag har snyggare och fetare bil än dig ;)
sprox
18 april 2006 · 425 Inlägg

okej.....gött

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?
Volvo 940 Turbo "Nian" (1995)
Texas
18 april 2006 · 129 Inlägg

R_AWD skrev:

sprox skrev:
var det int du som skulle dra alla md din bil varför kom du inte till jönköping då?

Andledningen var att jag fick ett bud på bilen och kände att jag inte skulle få ett högre bud så tog det !

....

B | B E | C | C E
R_AWD
18 april 2006 · 23 Inlägg

ingen som har något tips på en bil runt 300 - 350 000 klassen ? Sugen på en RS4 eller Evo 8 ..

Bara för jag har snyggare och fetare bil än dig ;)
Tengu1969
18 april 2006 · 1 396 Inlägg

Såg detta i ett annat forum

Volvo_racing_no1 skrev:
silken tönt han me porchen va asså... o d kan inte varit hans bil för ja hittade exakt likadana bilder på google... hahaha

wink Så köp en Porsche 993 Twin Turbo på riktigt en gång ......

Senast redigerat av NiclasT (18 april 2006)

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
Volvo_racing_no1 streetracer
18 april 2006 · 398 Inlägg

evo skulle jag ta o så lägger du en ca 60-100000:- på den så får du en grym bil..

_AudiA6_ Tommy
15 juni 2006 · 84 Inlägg

R_AWD skrev:
tjena behöver tips på bra bil.. hade en Porsche 993 Twin Turbo innan ,men hade inte råd att ha kvar den precis fyllt 20 ... så nu sitter man med 670 000 i fickan och funderar på ny bil ..


nu är frågan om ni har tips på en bra gat-bil ??

haha jadu ... låter mer som du satt i drömmarnas land när du skrev det där tongue
om du inte köpte en BMW 325 för att sedan lägga över 600 000kr på den wink
haha

Four Ring´s To Rule Them All !
R_AWD
15 juni 2006 · 23 Inlägg

min sambo väntar tvillingar, slut på ungkarlslivet , köpte hus 15e Maj så har inte så bra med pengar så fick bli 325, menar jag är 20 , fyller 21 om 5 månader , svider rätt bra i plånboken då när man köper ett hus för 1,9 Miljoner och sen ska man fylla villan med möbler också

Bara för jag har snyggare och fetare bil än dig ;)
space Golfen
15 juni 2006 · 128 Inlägg

Du kan la med en gång skriva vad du jobbar med för många här inne kommer inte tro på dig,. Jag hörde att du ägde något företag med din far eller något..

Köpte bilen helt orginal. Då mina planer är att den ska vara klar innan månaden är slut kan vara rätt svår men man ska alltid ge de en chans
Volkswagen Golf GTI MK5 "The real thing" (2006)
Volkswagen Golf R32 "R32" (2006)
Tengu1969
15 juni 2006 · 1 396 Inlägg

Allt han skriver är skitsnack.

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
R_AWD
15 juni 2006 · 23 Inlägg

space skrev:
Du kan la med en gång skriva vad du jobbar med för många här inne kommer inte tro på dig,. Jag hörde att du ägde något företag med din far eller något..

ägde efter företag  förut men gick i konkurs , så nu jobbar jag som annonskonsult på pappas annonsbyrå , vi gör bland annat vissa av ICAs reklam tidningar som kommer hem till era brevlådor , en jobbarkompis till mig har designat Matsedeln och utskick till resturangen/baren "Köket" i stockholm

Bara för jag har snyggare och fetare bil än dig ;)
R_AWD
15 juni 2006 · 23 Inlägg

och kan säga att jag verkligen inte har råd med bil i 300 000 klassen längre
Andledningen till att jag kunde det förr var att min sambo var inte med barn då , hade inte hus , och hade  eget företag som gick bra ett tag

Men nu sitter jag med hus , tvillingar på väg och jobbar för min far

Bara för jag har snyggare och fetare bil än dig ;)
beda
15 juni 2006 · 236 Inlägg

R_AWD skrev:
min sambo väntar tvillingar, slut på ungkarlslivet , köpte hus 15e Maj så har inte så bra med pengar så fick bli 325, menar jag är 20 , fyller 21 om 5 månader , svider rätt bra i plånboken då när man köper ett hus för 1,9 Miljoner och sen ska man fylla villan med möbler också

De stod lite längre upp att du precis fyllt 20..o du fyller ändå 21 om 5 månader. Ehm..?

R_AWD
15 juni 2006 · 23 Inlägg

men det var i typ april ellet något liknande jag skrev det inlägget , och visst fyller i november men skrev liksom precis  fyllt för att folk skulle förstå att jag är ung

Bara för jag har snyggare och fetare bil än dig ;)
beda
15 juni 2006 · 236 Inlägg

R_AWD skrev:
men det var i typ april ellet något liknande jag skrev det inlägget , och visst fyller i november men skrev liksom precis  fyllt för att folk skulle förstå att jag är ung

Okej, okej.. missade jag helt.. ursäkta! Men hade vatt skoj om du hade kunnat bekräfta dina uppgifter på nått vänster..me bilen o så alltså!

Jonni
15 juni 2006 · 1 256 Inlägg

R_AWD skrev:
tjena behöver tips på bra bil.. hade en Porsche 993 Twin Turbo innan ,men hade inte råd att ha kvar den precis fyllt 20 ... så nu sitter man med 670 000 i fickan och funderar på ny bil ..


nu är frågan om ni har tips på en bra gat-bil ??

670.000 av bankens pengar..


Langa regnummer så kan jag lätt kolla om du stått som tidigare ägare.

Lindgren
4 november 2006 · 85 Inlägg

trött jag blir på idioter!! gå hem och lägg dig snorunge! biblioteket stänger snart..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang