2527
Sök

Åktur med Koenigsegg CCX

657 Inlägg
21 juni 2009
Trådstartare

Zzzz
937 Inlägg
21 juni 2009
Underbar smile

4 005 Inlägg
21 juni 2009
jag vill också ha en skylt som chaffören har i klippet där jag får göra vad jag vill i trafiken. smile

dARKiE
5 031 Inlägg
21 juni 2009
linuslinje skrev:
jag vill också ha en skylt som chaffören har i klippet där jag får göra vad jag vill i trafiken. smile

menar du den gröna i rutan?

Får bara användas av företag, när en person vill provköra en bil som är till salu i bilhallen. Som ej är bes/försäkrad. Har absolut ingenting att göra med att man får göra "vad man vill" i trafiken..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

668 Inlägg
21 juni 2009
Alltid kul att åka SAAB!  Nej skämt och sido men det lär vara riktigt jävla kul!!

4 005 Inlägg
21 juni 2009
Darkie skrev:
linuslinje skrev:

Får bara användas av företag, när en person vill provköra en bil som är till salu i bilhallen. Som ej är bes/försäkrad. Har absolut ingenting att göra med att man får göra "vad man vill" i trafiken..

Nä, det vita pappret i andra fönstret som föraren påpekade i videon.

Har hört flera säga och läst flera trådar att vissa personer kan få specialtillstånd i monaco för detta genom bra kontakter (kungen?) En fin faktasida hade varit trevligt att slå slag om denna myt är falsk eller sann dock.

276 Inlägg
21 juni 2009
Fick oxå äran och åka Koenigsegg CCX i just monaco förra året, då åkte vi ett varv på F1 banan, dock i trafik, men just den dagen då dom har Top Marques (en bilshow där dom rika handlar leksaker) så säger polisen att bara dom kör lugnt i trafiken så får dom "fri" fart i tunneln, kan bara säga att CCX:en låter som inget annat!!! Helt sinnessjukt va de ekade och drog gött! Bilder finns i mitt album om någon är intresserad.

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
21 juni 2009
Ännu en skrytfilm av MDrei för gtboard. Men såklart, man blir ju ändå ganska rejält avundsjuk, även fast det inte var mycket "riktig" körning. tongue

Whine whine!

657 Inlägg
21 juni 2009
Trådstartare
Hittade itne bilderna i ditt album?

Henjer skrev:
Fick oxå äran och åka Koenigsegg CCX i just monaco förra året, då åkte vi ett varv på F1 banan, dock i trafik, men just den dagen då dom har Top Marques (en bilshow där dom rika handlar leksaker) så säger polisen att bara dom kör lugnt i trafiken så får dom "fri" fart i tunneln, kan bara säga att CCX:en låter som inget annat!!! Helt sinnessjukt va de ekade och drog gött! Bilder finns i mitt album om någon är intresserad.

205 Inlägg
21 juni 2009
Darkie skrev:
linuslinje skrev:

Han säger i filmen att han har en skylt som tillåter honom göra vad som helst i trafiken :}

9 Inlägg
22 juni 2009
mm ljuv musik för mina öron smile

657 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Från: Trollhättan lol

Grattis till en kul framtid yikes

Suss- skrev:
mm ljuv musik för mina öron smile

dARKiE
5 031 Inlägg
22 juni 2009
robstar skrev:
Darkie skrev:
linuslinje skrev:

Han säger i filmen att han har en skylt som tillåter honom göra vad som helst i trafiken :}

Ah okey, trodde han menade skylten i rutan. Har inget ljud på datorn så tittade inte så noga smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Sök