3463
Sök

varför fungerar inte sterion när man vrider på tändningen?

237 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Tjena, bil sterion i bilen funkar när man har strömmen på och då funkar vindrutestorkarna med, men när man vrider om tändningen så funkar inte torkarna och sterion, vad är fel?
Senast redigerat av Mr-karlzzon (22 juni 2009)

Abaaaaaaaaa

Random Hero
4 047 Inlägg
22 juni 2009
nån metallfärg o en fin roller, lägg ner lite extra tid på o plocka av lister o maskera rätt o spackla lite så kan de bli bra .

Dog food lid. Backwards

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
22 juni 2009
DusanMandick skrev:
nån metallfärg o en fin roller, lägg ner lite extra tid på o plocka av lister o maskera rätt o spackla lite så kan de bli bra .

tror att du skrev i fel tråd nu va? smile

----->Strippen S2<-----

VCRACING

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
22 juni 2009
Mr-karlzzon skrev:
Tjena, bil sterion i bilen funkar när man har strömmen på och då funkar vindrutestorkarna med, men när man vrider om tändningen så funkar inte torkarna och sterion, vad är fel?

Menar du just när du startar bara lr funkar den inte alls när motorn är på oxå?

Om det bara är när du startar så är de väl för att allt som inte är nödvändigt stängs ner en stund så att startmotorn alltid ska få optimalt med ström.

Om jag har fel får någon gärna rätta mig smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

4 005 Inlägg
22 juni 2009
_night_stalker_ skrev:
Mr-karlzzon skrev:

Menar du just när du startar bara lr funkar den inte alls när motorn är på oxå?

Om det bara är när du startar så är de väl för att allt som inte är nödvändigt stängs ner en stund så att startmotorn alltid ska få optimalt med ström.

Om jag har fel får någon gärna rätta mig smile

Instämmer, i övrigt är det väldigt svårt att svara på trådskaparens frågor utan att veta vad det är för bil, stereo och vem som har satt in stereon och om det alltid har varit så eller om det har dykt upp nyligen osv osv osv....

237 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Det är när motorn är igång, och det är sterion som var ikopplad när jag köpte den, och han har inte sagt nått om det, vad kan det va för fel?

Abaaaaaaaaa

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
22 juni 2009
Mr-karlzzon skrev:
Det är när motorn är igång, och det är sterion som var ikopplad när jag köpte den, och han har inte sagt nått om det, vad kan det va för fel?

rätt säker på att felet är felkoppling bara riva bort allt och göra de seriöst

379 Inlägg
22 juni 2009
Mr-karlzzon skrev:

jag själv gillar inte att koppla stereon till tändningen ja dra helst +kablen till bateriet osså jordar jag -
på så sätt är det du själv me brytaren på stereon som bestämmer när den ska på och av tongue mkt bättre så
mvh

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

Sök