Skruvar killen och du i varsin bil eller hjälps ni åt med din pärla? Beröm till din hemsida också. Trevlig läsning och fina bilder! Vad kör din kille för bil?
/Lars
Han har en egen.. en 855 R kallas Stitch här på garaget.org Men han hjälper mig en hel del!
Tack! kul att höra att du gillade den!! har tagit lite tid, men nu är den faktiskt kanon bra tycker jag, så d e kul att få höra va andra tycker om min hemsida! Tack!
heLLen_TT, Det stod att du skulle montera en vinge till sommarn, finns det någon bild på den? Tycker förövrigt att det är helt rätt look på bilen som den är nu.
Mvh
Ola Thomasson
Alea Iacta Est, The Dice Is Rolled
heLLen_TT, Det stod att du skulle montera en vinge till sommarn, finns det någon bild på den? Tycker förövrigt att det är helt rätt look på bilen som den är nu.
mjae, inte som jag har direkt på bara vingen.. men.. om du kollar på Linus-TT ena bilden där... den man ser hans bil bakifrån, d e den vingen för att va exakt! men den ska lackas svart självklart! tack!!
Din TT e Ju riktigt NICE tjejen! Gillar ju svarta bäst å din e så blank å fin, nästan jämt, (inte sisst.... ) Jeppes front å 19 tummarna kommer göra susen, snart slår du mig på fingrarna..... Fast jag slår dig under huven
A din bil den gillar jag skarpt, bra jobbat kompis!