3065
Sök

Efterlyser David Mr Fun Persson...

6 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
Någon som vet var han befinner sig? Vi träffade honom på AC/DC konserten nu i Söndags i kön och skulle vilja ha tag i honom igen.. Så om någon vet hur man kan få tag i honom så skulle vi bli glada!

DFFL
9 020 Inlägg
24 juni 2009
Min gissning av hur kvällen såg ut för dig.
Förfest -> Kön till ACDC -> ACDC -> Sex med honom -> Inget nummer -> Klamydia

GLHF

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 670 Inlägg
24 juni 2009
FireTraXX skrev:

GLHF

HAHAHAHA lol

Driver
2 111 Inlägg
24 juni 2009
FireTraXX skrev:

GLHF

lol

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

511 Inlägg
24 juni 2009
FireTraXX skrev:

GLHF

Klockrent!    Ursäkta OT..

Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!

6 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
Inte riktigt faktiskt.. tongue Träffade honom pratade tyckte han var trevlig.. Så det så!  Lite löjliga komentarer kan ju jag tycka men visst, det visar mognaden här... Inte så bra rykte för forumet direkt.. Tyvärr

DFFL
9 020 Inlägg
24 juni 2009
Carro81 skrev:
Inte riktigt faktiskt.. tongue Träffade honom pratade tyckte han var trevlig.. Så det så!  Lite löjliga komentarer kan ju jag tycka men visst, det visar mognaden här... Inte så bra rykte för forumet direkt.. Tyvärr

Detta forumet har ett rykte om sig att vara bra för bilentusiaster.
Lite barnsligt skämtande skadar inte det ens lite.

Hade han tyckt att du var trevlig så hade du fått hans nummer. smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 670 Inlägg
24 juni 2009
FireTraXX skrev:
Carro81 skrev:

Detta forumet har ett rykte om sig att vara bra för bilentusiaster.
Lite barnsligt skämtande skadar inte det ens lite.

Hade han tyckt att du var trevlig så hade du fått hans nummer. smile

Haha lol e du på hugget idag wink

Driver
2 111 Inlägg
24 juni 2009
Carro81 skrev:

Humorbefriad eller träffade kära FireTraxx en öm tå? wink.

Ursäkta O.T, men svårt att låta bli.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

4 670 Inlägg
24 juni 2009
Frågan är ju bara hur många som träffa olika folk utanför ACDC

O finns nog säkert flera som heter David Persson?

Men släng ut en bild på dig så är de kanske flera som kan bli David Persson? Så kan du välja o vraka?

Ev Tvärtom big_smile

Driver
2 111 Inlägg
24 juni 2009
mickius skrev:
Frågan är ju bara hur många som träffa olika folk utanför ACDC

O finns nog säkert flera som heter David Persson?

Men släng ut en bild på dig så är de kanske flera som kan bli David Persson? Så kan du välja o vraka?

Ev Tvärtom big_smile

hehe

Hmm.. jag heter förvisso David, var inte där men släng upp en bild på dig(TS) så får vi se om jag heter Persson wink.

Edit: Fan va vi har fyllt denna tråd med skitsnack haha. aja, ber så mycket om ursäkt. puss på er
Senast redigerat av Janken (24 juni 2009)

Withlimb
210 Inlägg
24 juni 2009
Carro81 skrev:
Någon som vet var han befinner sig? Vi träffade honom på AC/DC konserten nu i Söndags i kön och skulle vilja ha tag i honom igen.. Så om någon vet hur man kan få tag i honom så skulle vi bli glada!

Är du helt säker på att det var honom? Han har ju en liten grej i ansiktet som gör honom rätt så enkel att känna igen ifall du inte är 100% säker. tongue

http://img527.imageshack.us/img527/8899/fundi3.jpg

105hk rent vansinne!

6 Inlägg
25 juni 2009
Trådstartare
Jag är rätt säker på vem jag söker.. tongue   Tycker han verkade vara en intressant å trevlig kille gillar att lära känna nya intressanta perssoner.. Hoppas på att få tag i honom men det verkar svårt.. tyvärr.. Men va fan.. big_smile

OEM <3
6 957 Inlägg
25 juni 2009

OEM <3

6 Inlägg
25 juni 2009
Trådstartare
Jo jag har sökt har fått fram två st.. big_smile  Så vi får väl se om han e nån av dom:D

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
1 515 Inlägg
25 juni 2009
hahaha,men fan - ta hanns nummer DIREKT nästa gång istället, mycket effektivare OCH enklare! wink

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

Distributionselektriker
222 Inlägg
25 juni 2009
tjenare carro.. känner david han bor här i sölvesborg bara 100 m från mig...

6 Inlägg
25 juni 2009
Trådstartare
Hälsa till honom från bra och ha tjejerna i AC/DC kön att vi gillade honom och gärna vill snacka med honom igen.. Han får gärna maila om han vill..

Bmw 750
73 Inlägg
25 juni 2009
men kom han fr skåne då?

fuck you.. i`m from skåne

Sök