har du slutat me o använda din lackbox? tänkte eftersom de ser ut som att de är större plats nu än lackboxen
Jag har flyttat så jag har ingen lackbox längre. Dock har jag all utrustning som krävs för att bygga en. Så just nu letar jag efter ett ställe att bygga upp den på igen
har du slutat me o använda din lackbox? tänkte eftersom de ser ut som att de är större plats nu än lackboxen
Jag har flyttat så jag har ingen lackbox längre. Dock har jag all utrustning som krävs för att bygga en. Så just nu letar jag efter ett ställe att bygga upp den på igen
Okej. Så bra att du tog me dig alla prylar så de e bara bygga igen
Va inge vidare passform på dem där. Fast de lär ju inte bli sämre gjort än innan
Jag har ett g60 skärmbreddnings kitt till min golf(likadant kitt som david har på sin golf i bakgrunden) En av dom har spruckit. Är det lätt att laga? Går det spackla och lacka plast så det blir bra? Vill fortfarande ha dom mattsvarta men då dom är begagnade vill jag få bort repor osv
Fixat till kanten mot sidokjolen ännu bättre. Så nu är jag nöjd med grovjobbet på den. Även gett mig på och slipat andra sidan som också börjar likna något nu. Lite spackling till på den och sedan slipgrund