Eftersom man inte är i linköping allt för ofta så undrar jag vart onoff ligger? Ute vid ikea och biltema området?
de stämmer om du åker av motor vägen så tar du första rondellen vid ikano till vänster o åker rakt igenom den första rondellen sen kommer du fram till max så ser du plantagen o på den parkeringen håller dom till:) hoppas att du fattar:P
Eftersom man inte är i linköping allt för ofta så undrar jag vart onoff ligger? Ute vid ikea och biltema området?
de stämmer om du åker av motor vägen så tar du första rondellen vid ikano till vänster o åker rakt igenom den första rondellen sen kommer du fram till max så ser du plantagen o på den parkeringen håller dom till:) hoppas att du fattar:P
"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen. www.5100.se
Jag hade lätt kommit om allt nytt hade varit monterat Men nu måste jag vänta på en ny version av min laddtrycksstyrning, samt så skall en del saker in på lack och ja gud vet vad.. Termostat skall dit och även ny, större soppapump Saker som man borde fixat i vintras väl?
Pinne mellan Torkarmotor och torkare är av så väntar hem ett nytt
Va du håller på o pillar Inte bättre som du säger o tagit allt i vinter då den ändå ska ställas in så du hade kunnat komma ner hit o visa upp bilen
Börjar ju bli som mig ffs!!! Låta bilen stå hela sommaren