Först å främst har jag bilen för att jag själv tycker den e snygg, kvinnor ska ge fan i min bil!
Är det några jag vill imponera på så är det polare och likasinnade (även likasinnade tjejer) så man kan väl säga att jag ser min bil som en kukmagnet i så fall!
Dock så anser jag personligen att enbart körningen är det som imponerar.
En lodis i en skitbil som kan köra imponerar mer på mig än en tuffing i en sportbil som inte ens kan parkera rakt...
Men åter till topic, tja jag vet inte riktigt smaken är nog som baken, det vi killar anser manligt Hummer H1 bigblock v8or och liknande betvivlar jag faktiskt att tjejer dras till.
Den sofistikerade typen kvinnor dras säkert till en välvårdad gammal klassiker, amerikanare modell glidare. Eller en max 2 månader gammal svindyr sportbil.
Själv har jag tydligen haft helt fel typ av bilar... Hade en, enligt mig fräsig saab 9000 men där fick jag kritik av motsatta könet för att bilen hade flera färger (var röd med mattsvart huv)
Så sent som för nån månad sen så fråga en tjejkompis som varit helt ointresserad av skylinen dittills om min bil va sönder när jag dumpa me min coola hks ssqv dump...
Min rötna ramsnea volvo 740 tycker däremot ovanstående tjej jättemkt om, och säger att den är mysig, personlig, pålitlig och trygg *LOL!!*
Kanske spelar utsidan ingen roll, utan att personligheten avgör?
Sky´s the limit...