4098
Sök

Vilka bilar drar till sig mest kvinnor?

33 Inlägg
1 juli 2009
TurbOla skrev:
Loottatt skrev:
TurbOla skrev:

Pratar vi fortfarande om ferrari-ägare? wink
Du verkar ha dejtat en del sådana isåfall! lol

Oj vad rolig man är...Har aldrig ens nämnt att jag har dejtat nån ferrari ägare? vart? Har sagt att jag har dejtat två killar i mitt liv som äger bil i "överklass" status..hur kan man få d till ngt annat? LOL på dig själv

Ursäkta mig då, fröken. Det var inte meningen att du skulle ta illa upp, det bara lät roligt eftersom man kunde tolka det som att du dejtat ett antal ferrari-ägare. wink
Men tar du illa vid dig, så kan jag tyvärr inte hjälpa det. smile

Fröken hit o dit,gubbe;). Nej d har jag verkligen inte (dejtat.) nog talat om detta.

754 Inlägg
2 juli 2009
BMW = Brings Me Women! wink

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
Orginal är för gubbjävlar!
245 Inlägg
2 juli 2009
Om man vill få in snubbar i bilen då?

1 833 Inlägg
2 juli 2009
BESHAN skrev:

Chevrolet caprice classic

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

5 111 Inlägg
2 juli 2009
BESHAN skrev:

Min gamla Volvo 164 hade då oerhörd dragningskraft på gamla gubbar iaf... lol Inte för att jag nu plockade upp såna direkt... tongue
Senast redigerat av Volvo544special65 (2 juli 2009)

1 217 Inlägg
2 juli 2009
Något litet som ser "gulligt" ut..  ford fiasko eller nått.

1 062 Inlägg
2 juli 2009
Ford Fiqus...

"You Go, we go!"

2 014 Inlägg
2 juli 2009
Vet inte om R34:an drar till sig fler tjejer än någon annan bil direkt, men jag vet i alla fall att den drar till sig folk av kvinnligt kön i alla åldrar...

Glömmer aldrig när bilen stod parkerad på McDonald's och det kommer två gamla tanter gåendes. Den ena av dem snubblar precis bredvid bilen och faller som en fura medan hennes sällskap ropar något i stil med "för guds kärleks skull, akta bilen". Efter att den fallne tanten kommit på fötter efter lite om och men går de några varv runt bilen och avslutar med ett "ja, den var riktigt fin den".

Jag själv, som just kommit ut från restaurangen med den sista tuggan mat i käften höll på att sätta i halsen av skratt när denna scen utspelades framför mig... Rätt kul att den ena tanten brydde sig mer om min bil än om sin väninna som föll mer eller mindre handlöst.

Har även sett och hört två yngre tjejer (mellanstadieåldern eller nåt) på fullaste allvar försöka övertala sin stackars pappa att han ska köpa min bil så de får något kul att åka runt i.

Bättre att vara nöjd med att så många som möjligt uppskattar ens bil än att just en särskild grupp människor gör det. Nje, vill man locka till sig tjejer är det nog bättre att jobba på personliga kvaliteter istället. Förvisso kan bilen ibland bidra till att kontakt skapas, men jag skulle gissa att även s k plåtluder av värsta sort tröttnar om killen ifråga är som en gammal 740 även om bilen hans är en Pagani Zonda.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Saab älskare!
4 597 Inlägg
2 juli 2009
lada är ju en riktig schteekar bil lol

439 Inlägg
2 juli 2009
en äcklig rostig saab 900 med flera olika färger...el min gråprimade amazon utan bromsar...

sällskapet var det garanterat inte.haha

old,low and slow....

1 634 Inlägg
2 juli 2009
Gamla rostiga raggarbilar. Men frågan är om man vill ha de där brudarna. En kväll kanske wink Bilarna är jag inte så sugen på heller big_smile

Numera Saab 9-5 Aero -00

806 Inlägg
2 juli 2009
En volvo valp med 16~ fälgar och dämpare som en sönder pippad impala

Saabifierad
2 031 Inlägg
3 juli 2009
Jag tror faktiskt en Lamborghini Countach drar till sig kvinnor, dock fler män eftersom män i allmänhet är mer intresserade av bilar och speciellt Countach, den ultimata leksaksbilen cool Men kvinnor också, speciellt om man har bilen i rosa eller lila lol
Senast redigerat av Slash (3 juli 2009)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

187 Inlägg
3 juli 2009
andreas_gbg_ skrev:
Gamla rostiga raggarbilar. Men frågan är om man vill ha de där brudarna. En kväll kanske wink Bilarna är jag inte så sugen på heller big_smile

finns så många fler jänkare än nersupna rostiga häckar

det är inte farten som dödar det är de plötsliga stoppet

Thorssa
3 juli 2009
Tjejer vill ha uppmärksamhet, i vilken biltyp syns man mest? Precis, en cabriolet...

Jlmmy
3 juli 2009
Severin skrev:
De e ba fjortisar som går fram till killar med snygga bilar .. En mogen tjej bryr sig inte om bilen smile

Kunde inte sakt det bättre själv!
Därför alla småbrudar glider fram till min bil då winkcool

VW-nörd?
4 332 Inlägg
3 juli 2009
Quattro_ skrev:
Tror att en fet H2 ligger riktigt bra till.

Får nog säga nä där, står en sån H2 utanför jobbet varje morgon ett tag o tjejerna brukar gå förbi och fnissa åt stackarn som sitter i den.
Lillfingret brukar de ju säga om de som äger en sådan bil i svearike, sen säger inte ja att de stämmer, men ja...nog e de lite weird bil o ha här
Senast redigerat av Mortalis (3 juli 2009)

Team dBakuten
3 453 Inlägg
9 juli 2009
Lite skoj om man tänker efter.. Man köper sig en ball bil för att dra till sig tjejer..?

Kanske bara jag som inte vill ha en tjej som dreglar mer över bilen än mig.. smile

Jag åker bubbla.. 53Hk.. grön.. Inte så mycket som brukar falla tjejerna i smaken precis.. haha.
Min alldeles egna lilla partywagon.. smile

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Sök