Woolf skrev:
Personligen faller jag itne als for killar som anvander bil for att ragga till sig brudar. Maste en kille gora sa for att fa brudar kan han inte ha mkt till charm, haha ;P
Hur som helst... Ska nan imponera pa mig racker det inte med en snygg bil. Det ar sjalen och kunskapen man har lagt ner i den som raknas. Att bara kopa en bil impar INTE. Varst ar det nar killar tror att bara for man ar tjej sa fattar man nada. Sen blir de javligt lacka nar det visar sig att de kan mkt mindre an tjejen, haha! Har skamt ut manga killar infor deras kompisar pa det viset.
Jag foredrar att kora sjalv i stallet for att bara aka med.
Audi TT och MiniCooper skulle jag inte ens vilja satta mig i. Ej heller andra *tjejbilar*. Bilar som ar trimmade enbart med japsdampare aker fetbort.
A andra sidan finns det en hel del jag inte tackat nej till (forutsatt att de ar valvardade och inte paminner om volvoraggarstuket):
200sx
Prelude
Calibra
3000 GT
Celica
Supra
Skyline
Men som sagt... Ragga inte med bilen, ar overtygade om att ni killar har sapass mkt charm att ni klarar er bra anda ;P
Du får gärna komma hit och undervisa mig i hur bilar funkar, för sånt fattar inte jag.
(Reversed psychology FTW!)
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.