4141
Sök

Vilka bilar drar till sig mest kvinnor?

5 Inlägg
9 juli 2009
de är väl volvo som drar till sig mest..

Reservdansk
6 271 Inlägg
9 juli 2009
Berka_85 skrev:
de är väl volvo som drar till sig mest..

Tror jag inte, snarare en orange Honda CRX, turbokonverterad. wink
Senast redigerat av TurbOla (9 juli 2009)

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

blacken
9 juli 2009
_Ozzy_ skrev:
Vad för bilar tycker ni klassas som den bästa "pussymagnet? =P
Alltså inte bilar som är byggda med en miljon hästar och går fortare runt banan än ett jetplan. Utan bilar som helt enkelt drar till sig Kvinnor? Gammla jänkare/raggarbilar? Italienskt fullblod? Muskelbilar? Japansk tuning? Stadsjeepar?

Nominera bilmärke, modell och ev årgång. Gärna med en liten motivering också!

Vad det är för märke,modell och årgång på bilen är av underordnat intresse för hågade damer. Utan den som innehåller störst k"k och mest stålar är den som lockar mest "chicks"..tongue

Team dBakuten
3 453 Inlägg
9 juli 2009
blacken skrev:
_Ozzy_ skrev:
Alltså inte bilar som är byggda med en miljon hästar och går fortare runt banan än ett jetplan. Utan bilar som helt enkelt drar till sig Kvinnor? Gammla jänkare/raggarbilar? Italienskt fullblod? Muskelbilar? Japansk tuning? Stadsjeepar?

Vad det är för märke,modell och årgång på bilen är av underordnat intresse för hågade damer. Utan den som innehåller störst k"k och mest stålar är den som lockar mest "chicks"..tongue

Bilen behöver inte visa på mängden pengar personen har i fråga.. så där är vi överrens. smile

Vilket pucko som helst kan ta ett fett lån och köpa sig en ball bil och leva på nudlar
resten av livet.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

blacken
9 juli 2009
Tokken skrev:
blacken skrev:
_Ozzy_ skrev:

Bilen behöver inte visa på mängden pengar personen har i fråga.. så där är vi överrens. smile

Vilket pucko som helst kan ta ett fett lån och köpa sig en ball bil och leva på nudlar
resten av livet.

Japp!. har lagt märke till, att om man vevar ner varingen och hivar ut draggen över den, samt slickar sig på ögonbrynen, så spelar det ingen roll om man sitter i Fiat 600 eller en Hummer. Napp får man ändå..big_smiletongue

4 586 Inlägg
9 juli 2009
Thiger_84 skrev:
Många tjejer kollar när jag åker i tjejens bil.. Kanske är för att den är rosa.
Rosa bil röstar jag på.

En rosa audi TT måste vara den bil som drar till sig mest kvinnor..

tycket många tjejer runt om mig snackar om audi coupe samt audi TT

https://www1.garaget.org/gallery/archive/24718/704083_dpowdo.jpg
Senast redigerat av jorre83 (9 juli 2009)

41 Inlägg
9 juli 2009
Personligen faller jag itne als for killar som anvander bil for att ragga till sig brudar. Maste en kille gora sa for att fa brudar kan han inte ha mkt till charm, haha ;P

Hur som helst... Ska nan imponera pa mig racker det inte med en snygg bil. Det ar sjalen och kunskapen man har lagt ner i den som raknas. Att bara kopa en bil impar INTE. Varst ar det nar killar tror att bara for man ar tjej sa fattar man nada. Sen blir de javligt lacka nar det visar sig att de kan mkt mindre an tjejen, haha! Har skamt ut manga killar infor deras kompisar pa det viset.

Jag foredrar att kora sjalv i stallet for att bara aka med.

Audi TT och MiniCooper skulle jag inte ens vilja satta mig i. Ej heller andra *tjejbilar*. Bilar som ar trimmade enbart med japsdampare aker fetbort.

A andra sidan finns det en hel del jag inte tackat nej till (forutsatt att de ar valvardade och inte paminner om volvoraggarstuket):

200sx
Prelude
Calibra
3000 GT
Celica
Supra
Skyline

Men som sagt... Ragga inte med bilen, ar overtygade om att ni killar har sapass mkt charm att ni klarar er bra anda ;P

1 754 Inlägg
9 juli 2009
http://www.seriouswheels.com/pics-2009/ghij/2009-IMSA-Lamborghini-Murcielago-Spyder-Front-And-Side-Tilt-1600x1200.jpg

Utan tvekan en superbil utan tak.

Jag kan inget om allt.

Team dBakuten
3 453 Inlägg
9 juli 2009
Woolf skrev:
Personligen faller jag itne als for killar som anvander bil for att ragga till sig brudar. Maste en kille gora sa for att fa brudar kan han inte ha mkt till charm, haha ;P

Hur som helst... Ska nan imponera pa mig racker det inte med en snygg bil. Det ar sjalen och kunskapen man har lagt ner i den som raknas. Att bara kopa en bil impar INTE. Varst ar det nar killar tror att bara for man ar tjej sa fattar man nada. Sen blir de javligt lacka nar det visar sig att de kan mkt mindre an tjejen, haha! Har skamt ut manga killar infor deras kompisar pa det viset.

Audi TT och MiniCooper skulle jag inte ens vilja satta mig i. Ej heller andra *tjejbilar*. Bilar som ar trimmade enbart med japsdampare aker fetbort.

A andra sidan finns det en hel del jag inte tackat nej till (forutsatt att de ar valvardade och inte paminner om volvoraggarstuket):

200sx
Prelude
Calibra
3000 GT
Celica
Supra
Skyline

Men som sagt... Ragga inte med bilen, ar overtygade om att ni killar har sapass mkt charm att ni klarar er bra anda ;P

Väl talat.. smile

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
9 juli 2009
Woolf skrev:

200sx
Prelude
Calibra
3000 GT
Celica
Supra
Skyline

Då ligger jag bra till..ha ha

645 Inlägg
9 juli 2009
Froborg skrev:
Rquired skrev:
Drar till sig flickor? Det måste väl en Fiat 500 vara bäst på. Kan tänka mig att en Hummer får dem att söka sig därifrån, bortsett från någon enstaka golddigger...

Kan säga att efterföljaren till första 500 funkar också. Alltså Fiat 126. Har själv lite erfarenhet av just den bilen

I bilen? Isf är jag imponerad! wink

Rent generellt är det väl Porsche, Ferrari och Lamborghini men om jag skulle haft de bilarna skulle jag alltid skaffat tjejen innan jag visade bilen. Jag får väl en del blickar i min när jag är ute och brummar... big_smile

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
9 juli 2009
Inte svårt att få brudar att vilja åka cab smile

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
9 juli 2009
KingWS6 skrev:
Vet inget om vad som fungerar men kan tänka mig att bilar med dollartecken på står högt i kurs.

Trans Am fungerar dock inte har jag fått erfara! sad

tongue

Dummaste jag hört! =P

Hade jag känt eller bara sett någon med en Trans Am hade jag tvingat mig på ett åk ;P HA HA!
Spelar ingen roll om det är en tjej eller kille som kör.
Meeeen det har ju aldrig hänt att man sett så många Trans Am:or här. ..

I do it my way

DFFL
9 020 Inlägg
9 juli 2009
Woolf skrev:

200sx
Prelude
Calibra
3000 GT
Celica
Supra
Skyline

Du får gärna komma hit och undervisa mig i hur bilar funkar, för sånt fattar inte jag.
(Reversed psychology FTW!)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
9 juli 2009
Far säger... Taksänkt amason. svart med gröna flame´s.

Annars brukar väll alla 740´raggers ha massa 12åringar i bilarna???

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

385 Inlägg
9 juli 2009
Släng in en bit choklad i en bil så spelar märket på bilen inte större roll längre. Haha

287 Inlägg
9 juli 2009
VOLVO 740 xD De handlar oftast vad som sitter bakom ratten tongue

863 Inlägg
9 juli 2009
Hyundaien funkar hyffsat wink
Tjejerna kan inte låta bli att tycka den är söt wink

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
9 juli 2009
Så länge jag sitter i bilen så kan vilken bil som helst bli en "pussy magnet". wink

Så, nu vet ni!

Hhehehehhest
375 Inlägg
9 juli 2009
Kan ju säga att i USA som har dom gjort en undersökning som visar att det knullas med i Volvosar i USA :-)

Det finns inget som gör kvinnor så vackra som alkohol och stängningsdags..

Sök