*citat raderat*
Ursäkta men vad snackar du för goja nu Volvoraggaren? För det första är jag inte hans kompis, jag känner han knappt...så lägg ner det skitsnacket. Du kan ju inte direkt påstå att jag försvarar honom!? Och att han har åkt dit för misshandel osv innan hade jag ingen aning om. Jag har endast varit inne hos han nu den senaste månaden och pratat bilvård osv då jag söker jobb inom den verksamheten. Och att han inte kan något alls om bilvård håller jag verkligen inte med dig om...åk dit och ta en titt så ska du allt få se att han vet vad han sysslar med. Det som jag tycker är så förbannat löjligt dock är att detta ska gå ut över hans företag...tänk ett steg längre gott folk, om alla bojkottar XX firma påverkar det inte bara XX utan även de andra som jobbar där som inte har ett skit med slagsmålet att göra! Jävligt synd rent utsagt. Och om det nu är så jävla känsligt att lämna in sin bil hos XX så finns det 4 andra XX-anläggningar i Göteborg. Och att XX sparkade XX i huvudet osv är rent ut sagt idiotiskt såklart, inte fan går man och gör det! Volvoraggaren...du kan ju förresten läsa mitt förra inlägg lite nogrannare innan du kommer med en massa anklagelser. Nu lämnar jag den här diskussionen. Det XX gjorde var fel!...punkt slut och tack för mig.
Senast redigerat av chrizz (11 juli 2009)
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson