3754
Sök

Hur många på garaget har ont av denna värme.

351 Inlägg
2 juli 2009
Trådstartare
Jag och sonen mår inge bra i värmen. Det hade vare lagom om temperaturen ligger på 20-25. Men när det är 35 grader i skuggan vid 13,00-14,00 då är det för mycket. Så nån mer som lider av hettan.

Våga Köra Sänkt

Egenföretagare
999 Inlägg
2 juli 2009
Ja det är inte skönt att åka runt med min gamla Volvo, skinn och ingen AC = svettigt!

Sleeper
3 084 Inlägg
2 juli 2009
JAG HÅLLER ÄRLIGT PÅ ATT DÖ!
så jävulskt vad varmt det är här i finspång ingen vindpust och över 30grader varmt här innåt landet
så jobbar man ute i svarta arbetsbyxor för tillfället.
Vanligtvis är man ju van att det inte blir över 25 grader uppe i norrland och nära till havet, här nere är det ju bara äckligt.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
2 juli 2009
Som vanligt klagar svenskar.
Sluta klaga.
Det är ju helt underbart härligt nu.

-utan 940
1 728 Inlägg
2 juli 2009
Det vore ju synd om det någon gång var lagom bra väder, antingen är det kallt, blåsigt, regnigt eller värmebölja. Jag har semester nu och det enda vettiga jag orkat göra på en vecka är att byta slammerdämpare. Annars sitter jag bara och pimplar i mig bärs bredvid golvfläkten.
Livet är hårt. neutral

9 108 Inlägg
2 juli 2009
maximus skrev:
Som vanligt klagar svenskar.
Sluta klaga.
Det är ju helt underbart härligt nu.

Håller med, på vintern önskar alla att det vore just exakt sådant här väder och nu har folk mage att gnälla wink Länge leve växthuseffekten!

3 714 Inlägg
2 juli 2009
Sitter här med 30 grader inne och 30 grader ute och dör f*n snart

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
2 juli 2009
Tycker vädret är kanon men det ända jag har att klaga på är att jag jobbar fortfarande men går på semester nästa vecka och hoppas att vädret håller sig cool .

- Time Attack -

Team740
211 Inlägg
2 juli 2009
Visst är det skönt, men man blir så jädrans trött av att, så det ända härliga är iskall bärs på balkongen smile

Burn Rubber Not Your Soul

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
2 juli 2009
Sitter i en gammal Daf lastbil utan klima o kör mot solnedgången, kan inte bli sämre!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
2 juli 2009
Skönt med värme!! Drick mycket vatten så slutar ni oxå gnälla. Inte läsk då det innehåller socker, inte öl heller då det är vätskedrivande. Men fan va gott de är med en kall bärs i sommarsolen smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sleeper
3 084 Inlägg
2 juli 2009
sluta säga att vi klagar ni som har semester! och som inte jobbar i helvetet

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

892 Inlägg
2 juli 2009
HAHA! Känner en tjej från Dubai som nyss flyttat till Sverige, hon tycker det är jätte skönt med lite svalare sommar, i jämförelse med Dubai...roll

Så SÅÅ jäkla varmt har vi det inte. Passa på och njut, snart kommer vi alla gnälla över svalare väder...

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

715 Inlägg
2 juli 2009
har nog inte haft över 28grader så jag lider inte.

4 637 Inlägg
2 juli 2009
Tungt arbete, (36 grader?) i solen och fuktig luft som typ inte går att andas är inget vidare. Var lite svimmfärdig i går morse. Och varmt och jävligt i lägenheten är det också...

Det kan vara kallt och mörkt typ dygnet om på vintern och på sommaren kan det vara sjukt varmt och ljust nästan hela dygnet. Skumt...

DFFL
9 020 Inlägg
2 juli 2009
På våren är det för blåsigt, på sommaren för varmt, på hösten för regnigt och på vintern för kallt.

Var glada när det för en gångs skull är bra väder i detta lilla kisslandet.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
2 juli 2009
Har inga problem med denna värme. Kunde vara så hela året, bara det är fint när man är ledig.

Har runt 30grader i verkstaden, inte roligt om man skall svetsa eller slipa spackel.

Smoke Tires Not Drugs.

Svetsare
3 150 Inlägg
2 juli 2009
Asså denna värmen är bara för mycket!  Man dör iprincip bara man går utanför dörren.   Sen på jobbet så är det full värme på hela dagen i verkstan  sad   Och så fort man öppnar nåra portar - "Stänger du där borta, det drar"  :'((      Lite mer vind hade man ju inte direkt dött av!

Ps. Blev solbränd (röd, svidande) medans jag satt ute under lunchen, ca 10 minuter!!!!

Ps2.  Hade handskar på mig medans jag svetsade MIGen för nån dag sen, och vet ej vad det berodde på men blev asså riktigt solbränd ovanför handen upp en bit på armen, sen satt man där o svettades som ett jävla svin mitt i solen  x(
Senast redigerat av ZonaX (2 juli 2009)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

4 005 Inlägg
2 juli 2009
weeeman skrev:
Ja det är inte skönt att åka runt med min gamla Volvo, skinn och ingen AC = svettigt!

Men det är skönt med Volvo, skinn och BRA AC smile  Nästan att jag vill bo i volvon vissa tider. smile

Supraman
2 300 Inlägg
2 juli 2009
det e kanon, enda problemet e att jag kommer inte in i garaget så man får meka ute i värmen men fin solbränna får man

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Sök