Rquired skrev:
FireTraXX skrev:
1. Visa någon text någonstans där det står att man får en ny lur ifall den blir stulen utomlands.
2. Vista testet där den slog de andra telefonerna.
3. Att koppla upp mot trådlöst nätverk kan väl de flesta mobiler numera?
4. Sparad SMS-konversation är inte heller speciellt ovanligt.
5. Antalet megapixlar är bara hur stor bilden är, inte hur bra bilderna blir, dock följer det allt som oftast (INTE alltid) de varandra hand i hand.
*Vad skall man med två musikspelare till när iPhone har en som anses vara utmärkt?
*iPhone kan koppla upp sig mot trådlösa nätverk, bara att du hävdar motsatsen visar på att du inte har en aning om vad du pratar om.
*Att SMS (och MMS numera) sparas som i en MSN konversation görs även i iPhone, jag har för mig att denna var först med detta när den kom.
*Hur får du denna nya xperia du pratar om, säger det poff och den dyker upp i handen eller tar det SE x antal veckor innan den dyker upp med posten? Om tjänsten ens existerar utan en saftig premie och självrisk.
*iPhones kamera tar mycket bra bilder för att vara en mobilkamera, sedan kan man kanske inte blåsa upp dessa på ett A4 med samma kvalitet men 2mpixel betyder INTE dålig kamera...
Alla SE jag har haft har varit telefoner med dålig byggkvalitet och krånglande os, jag har varit nöjd med dessa ändå men perfekta har de knappast varit. iPhone är välbyggd i glas, plast (behöver inte vara dåligt, även plast kan kännas välbyggd och det gör den på iPhone) osv. Och iPhone OS är väldigt stabilt, men naturligtvis felar det också ibland.
Värmeproblemen som 3Gs har och som enligt Aftonbladet var omfattande har bara förekommit på enstaka exemplar, och den "missfärgade" baksidan AB rapporterade om kom från ett eftermarknadsskydd som färgat av sig i värmen, det var alltså inte materialet i telefonen som orsakat detta.
Jag kan tänka mig att det varit något fabriksfel på de överhettande telefonerna, för att Apple skulle tillverka en telefon som ger upp vid 30 grader, när många av de länder där den säljs har betydligt varmare än så till vardags känns lite otroligt korkat.
Men vi får väl se om nån månad hur många 3Gs som överhettat, och det är först då TS skall köpa en telefon.