Ja det blev ju inte bättre när man korsade 2 bilar som är brutalt fula från början! HAHA!
Håller inte med alls... ser ganska frän ut... Men måste ändå säga att lite av saabs själ har på nått sätt virrat bort sig..! Undrar just hur den kommer att tas imot av marknaden.. ?
Ja det blev ju inte bättre när man korsade 2 bilar som är brutalt fula från början! HAHA!
Håller inte med alls... ser ganska frän ut... Men måste ändå säga att lite av saabs själ har på nått sätt virrat bort sig..! Undrar just hur den kommer att tas imot av marknaden.. ?
Eftersom bilen kom 2004 kan du nog finna svar på den frågan
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Inte konstigt saab gått som de gått när de tagit bort hela saabs identitet genom att bygga den på opel vectra, chevrolet trailblazer och subaru impreza (måste de väl vara?) samt att de snattat över i princip hela bilen till Cadillac BLS (som tack och lov är nedlagd i sverige).
Låt saab-nissarna göra sin grej! Alla älskar ju deras koncept, men de slaktas ju totalt av McDonalds-GM
Inte konstigt saab gått som de gått när de tagit bort hela saabs identitet genom att bygga den på opel vectra, chevrolet trailblazer och subaru impreza (måste de väl vara?) samt att de snattat över i princip hela bilen till Cadillac BLS (som tack och lov är nedlagd i sverige).
Låt saab-nissarna göra sin grej! Alla älskar ju deras koncept, men de slaktas ju totalt av McDonalds-GM
Fy fan vad jag håller med dig!! Vartända ord du säger är ju sant. Stort plus till dig+++
Fy fan vad jag håller med dig!! Vartända ord du säger är ju sant. Stort plus till dig+++
Håller med jag också. Visst att 9000 var ett samarbete mellan Fiat, Lancia, Alfa Romeo och SAAB. Men det är ändå en riktig SAAB
Mvh Michael
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Rätt cool ändå tycker jag till skillnad från den jävla skokartongen som du kör med även kallad sossecontainer så kul me folk som klankar ner på bra mkt bättre o coolare bilar när de kör en satans ful 740
Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
Håller med jag också. Visst att 9000 var ett samarbete mellan Fiat, Lancia, Alfa Romeo och SAAB. Men det är ändå en riktig SAAB
Mvh Michael
Mycket Saab när tändningslåset inte ens sitter mellan stolarna....
Sa killen med en volvo 740
ha..ha..tänkte detsamma,volvo 740 måste juh slå alla rekord när d gäller fulhet,och människan som ritat den borde juh få livstid=)
Haha Precis så är det ^^ Skämdes typ när jag övningskörde med farsans sur-40 då när övningskörning va aktuellt x) Farsan bara, "fäll ner solskyddet, det är massa människor där" xD
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Det tog inte så lång tid innan vi kom in på Saab vs. Volvo igen, hur fan hittar ni något att bråka om hela tiden?
Däremot måste jag fråga varför de nyare Saabarna byggda på mestadels Opel, men även Subaru och jänkare inte är lika mycket "äkta Saab" som 9000 som byggde på Alfa 164 och andra italienare.
Vad gör Italien till mer Saab än vad Tyskland/USA är?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.